Hamile miyim? Arkadaşlar, erken gebelik testi alıp yaptım ve testim silik olarak çıktı sizce de hamile miyim sizde de oldu mu?

Merhaba arkadaşlar geçtiğimiz ay ayın 10 unda hasta oldum bu ayda 3-4 gün öne gelmesi gerekti 6 veya 7 sinde olmam lazımdı. Ama son bir kaç gündür kasık ve bel ağrım şiddetli bir şekilde var ara ara bıçak saplanırcasına ağrı giriyor yaptığım testte 5-10 dakika da silik olarak çıktı sizce inanmalı mıyım awox erken gebelik testi
Hamile miyim? Arkadaşlar, erken gebelik testi alıp yaptım ve testim silik olarak çıktı sizce de hamile miyim sizde de oldu mu?
Cevapla