Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar için teşekkür ederim herkes doğurmamı istiyor zaten artık 6 7 aydır insanları çok yordum 😅
Güncellemeler
+1 yıl
Doğurdum kızım 2 günlük 8.5 aylık doğdu maşallah yaşıyor kocaman bu ben daha minik bekliyordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kim bu yalanları uyduruyor erken doğan bir sürü bebek var
Annem tut içinde sakın doğurma diye korkuttu ya
İçinde tutmak senin elinde olan bir şey değil
Çok dönüyor tekme atıyor uyumuyoruz geceleri napalım hanımefendiyi bekliyorum 😂
Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Hareket etmesi gayet normal son 1 ayınız kalmış hadi hayırlısı 🌼🌼
Amin amin
Yaşar ne yaşar ne yaşamaz 😂 sizler çocuk yapmayı biliyorsunuz sadece ne kadar acı.
Annem 7 aylık yaşar da 8 aylık yaşamaz tut doğurma sakın diye korkuttu
Maşallah çapa mevzunu sanıyorum valideniz. Bu nasıl bilgi dağarcığı.
Karnımın içi çok acıyor artık doğsun bir şey olmuyorsa 😅
Doğurursun merak etme. Doğduktan sonrası önemli. Çocuk büyütmek zor iş kolay gelsin
Bakarım inşallah eltim sen bi doğur şunu sağ salim ben bakıcam diyor 😅 herkesi yordum şu hamilelik döneminde
7 aylık doğup turp gibi olan bebekler var... sağlıklı bir süreç ise hiç korkma
Suyum geliyor arada sanki çok stres oluyorum
Yaşar, neden yaşayamasın? Ben 7,5 aylık doğdum fakat bir süre makinelere bağlı olsam da yaşıyorum görüldüğü gibi.
Olsun ya gelişimini tamamlasın korkuyorum 3 4 hafta daha dayansın içerde
6 7 aylıklar yaşıyo öyle düşünme
Korkuttular beni biraz stres oldum
kalbini kötüye çekme
Allah tan umudun çok olsun
Arada bir ufak ufak suyum geliyor gibi hissediyorum
haliyle olacak bunlar
ama inşallah her şey düzeledek
2 hafta daha dursun babası gelince doğar 🙄
o gurbette mi
nerde dir
Makine Müdendisi eşim il dışına 1 2 haftalık bir işe gitti tekim evde
yapma yaa, yanında kimse yokmu
Yok ama eltim geliyor sık sık karşı karşıya oturuyoruz sahip çıkıyor
aile apartmanı mı
Hayır site
o güzell mevlam bundan geri wermesin..
bedenen zorluğu çokmu
Karnımın içi çok acıyor artık taşımakta zorlanıyorum bir de uyuyamıyorum günde 2 3 saat anca uyuyorum
yorgun argın msn
Çok kıpırdıyor eşim olsa yine karnımı ovalıyor uyurken kıpırdaması duruyor şimdi yok küçük hanım beni uyutmuyor tekme atıyor bizde ne yapalım sabaha kadar konuşuyoruz dedikodu yapıyoruz 🤗
Çok yoruluyorum bazen ağlıyorum lütfen dur kıpırdama çok yoruldum diye
kızlarda daha mı atik oluyor
bilemiyorum
şu an bile gözlerim dolu dolu karnımın içi çok acıyor
deme ya
o yüzden aslında konuşmayı uzattım
Annelik çok zormuş canımı çok yakıyor bir şey diyemiyorum minnacık elleri vardı ultrasonda 🥺
deme tabi
buna hakkın yok
inan kardeşimin kızı war
mewlam cennetten göndermiş
Ben uyumaya gidiyorum sanırım annesine kıyamadı tekme atmayı kesti 😅 iyi geceler
gelirsen haber werr lütfen
Uykum kaçtı boş ver uyumicam eşimi aradım telefonu meşgule attı sonra da kapattı
gizliden çık desen
Önce meşgul dedi 2. aradım ulaşılamıyor dedi
Hayır lütfen şu an konuşmak istemiyorum moralim bozuldu
benden mi bozuldu
Hayır eşime şu an doğuruyor olabilirdim meşgule atıp sonra kapatması kırıcı ve düşüncesizce
kesinlikle oyledir..
yinede kötüye çekme
naptın
Dışarıdayım
yürüyüşe mi çıktın
Portakal aşeriyorum portakal suyu almaya gidiyom tekele bu saatte anca ora açıktır
hmm iyi ettin, saatte baya geç biraz
Zaten yakın sayılır çok canım çekti orada dışarı da dolapta meyve suyu vardı gördüm belki portakal suyu da vardır
Kızımla yürüyoruz hem azcık sancım var da olsun temiz hava alıyoruz
wardır inşallah
kocalwr sence güvensiz insanlar mı
erken dön yine de
hamileyken yapamadık canı yapmak istemiş yapmış olabilir kanıtım yok bu yüzden sakin kalıp kafam da kurmamaya çalışıyorum oku 2 dk bekle yazıcam
okeyy
adın nedir bu arada
İrem
memnun oldum
yanında olsam portakalını kahveni bm werirdim
biraz moral olsun
Portakal suyu yok eve gidiyom uyucam sonra da iyi geceler☹️😔
şans yaa
Olsun zaten çokta çekmemişti 🥺
uyumayacaksan warlığını belli olsun
Uyucam iyi geceler
o hoo okey.. ((
Allah selamet wersin,
geçen aklıma geldin..
özlettin kendini irem hanım..
Kızımla uğraşıyorum babası bakıyor şimdi rahata erdim biraz
size iki maşallah..
en azından bedenin rahatladı..
annelik umarım
beklediğinden iyidir
şu an rahat emzirip emzirip eşime veriyorum 😂 yıllık iznini doğumumda kullanıyor az büyütsün kızını tek başıma yapmadım ya
haklısın walla,
biraz yükünü hafifketsin..
kızın kaç haftalık..
4 günlük
yaaaa, ismini seçtiniz mi..
Masal adı
walla ne harika olmuş..
mewlam yüzünden nur eksiltmesin..
Amin amin
sütü iyi mi şu an
mama weriyor musun
we toparlanabildin mi..
Sütüm çok hatta birinin süt annesi oldum hastane de kadın ara ara geliyor yanıma
o kadın da yeni mi doğum yapmış..
Evet
iyisiniz
size iki maşallah..
Benim cocugum 6aylik dogdu
Nasıl şu an iyi mi gelişimini tamamlamış mı
Suyum palladium dogum yapdim 3ay hastanede kaldi
Siz bilgili biri gibisiniz bir şey sorucam suyum gelir mi doğumdan önce ara ata bir sıvı hissediyorum çünkü bazen
Rahat husetmiyorsqn doktura git.
Benim sancilarim once cok vardi 2gun sonra suyum patladi
Ama 8aylik bebek yasar Allah izin verirse benimki yasatiysa
3 4 gündür bir sıvı hissediyorum korktum biraz
Eşim il dışında şu an doğuramam 1 2 hafta daha içeride durması lazım
Korkuyorsan doktera git ama o normal sividir buyuk ihtimal cunku hamile sirasinda daha cok sibi akuyor
Doormaken istemiyorsan korkuyorsan uzanacaksin en iyi cozum o
Dogurmak olacakdi
Peki bu aşerme olayı ne zaman bitiyor aha doğurdum doğuracam hala aşeriyorum ya da şımarıklık yapıyorum bilmiyorum artık
Icinmi bulaniyor
Hayır aşeriyorum portakal aşeriyorum ben
Normal dabiki
O dogumdan sonrada olur sut verdiginde canin neler neler cekecek daha
Ya ablacım aklıma getirdin bak portakalı ne güzel unutmuştum 😂😅
Ne kadar tatlisin istedigin herseyi ye canim uzan bol bol kendini yorma esin geleseye kadar
Portakal yok 😬
Yat uyu izaman hehe bende iyle yapacam
Yok ben uyuyamıyorum sen uyu kıpırdıyor
Bencz simdi uyuya biliyorsan tatini cikart cocuk gzldikden sibra uykusuz geceler xok olacak
Çok tekme atıyor ben son 2 3 haftadır uyuyamıyorum zaten alıştım
Yanlış
Hayır yanlış
Hayır yaşar
Sabaha çıktık dün gece o sancıyla doğmadıysa daha doğmaz 😅