Veya şu da bir sorudur: Çocukları sever misiniz? 🧡

Veya şu da bir sorudur: Çocukları sever misiniz? 🧡

Çocukları severim amaaa yanlarında olup iki güler yüzle yaklaşınca şımarmaları ve her istediklerini ağlayarak yaptırmaya çalışmaları beni itiyor o yüzden her zaman önce uzaktan sever çocuğun huyunu suyunu kontrol ederim ona göre yaklaşırım ya da kaçarım
Çocukları çok seviyorum sürekli konuşurum onlarla. Kesinlikle ve kesinlikle büyük bir insanla konuşuyormuş gibi konuşmak, onların çok daha iyi öğrenmesini ve anlamasını sağlıyor.
Sadece yeğenlerimle hiç sıkılmadan oynuyorum, daha doğrusu sırtıma omuzlarıma çıkmak suretiyle onlar benimle oynar :D Kalanı ile aram pek iyi sayılmaz çünkü hiç susmuyorlar :D
2 yaş ve altını uzaktan, 2 yaş ve üstünü ise birlikte vakit geçirerek severim 😂
Cevap
11Cevap
Vakit geçirerek
Severim, onlarla oyun oynamayı, onları konuşturup hem kendim mutlu olmak hem de onların sosyalleşmesine katkı sağlamak çok eğlenceli olur. Ama akrabamın çocuğu filan olmayınca, onlara yabancı biri olduğum için sevemem.
Yabancıysa ailelerinin rahatsız olma ihtimaline karşı yakın temasta bulunmam. Ama ailede vs sıkıntı yoksa mıncıra mıncıra severim, vakit geçirmeyi de severim.
Çocuklara deli olurum hasta olurum bayılırım çocuk sevilmez mi hiç özellikle hırpalayarak sevmeye doyamam
çocuklarla birlikte vakit geçiririm kendi kuzenlerime misal
küçük çocuklar çok tatlılar ama vakit geçirmeyi hiç sevmem
Kız çocuklarını severim sadece. Erkek veletleri sinirimi bozuyo
Çocukların eli ıslak yağlı ve cipsli oluyor genel de, o yüzden uzaktan seviyorum.
Çocukları severim de filozof Atakan gibi olan ukala tipleri değil.😀
Çocukları çok seviyorum. Arkadaşların çocukları geliyor gidene kadar benimle oynamak istiyorlar. Giderken de genelde gitmemek icin aglarlar.😁
İyi anlaştığımı söylerler, bence de çok iyi anlaşırım. O yüzden vakit geçirmek))
Mıncıklaya mıncıklaya, yumura yumura 😃 ben dayanamam bebelere hshs
Şimdi ki dünyaya göre cevap veriyorum aileler biraz tedirgin oluyor çocuklarını sevmek istedigimizde ve çokta haklılar bende uzaktan seviyorum ama ben yakınlarında olup vakit geçirmek isterdim
çocuktur ama her çocukta sevimli gelmiyor.
Pek çocuk insanı değilim
bebek severim ben, çocuklar beni delirtiyi biraz
Tabi ki yakından çocukları çok severim
Cokk severim ☺️☺️
Kız yeğenimi yakından erkekleri uzaktan severim
birlikte vakit geçirerek sevmek en güzeli.
Uzak dursunlar benden artık usandım.😃
Cocuklari severim ama gidip dokunup opmem..
Vakit geçirmek daha güzel oluyor
Yakından severim ben yaaa
Öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan:d
Her türlü severim 😍
yakından severim
Her türlü severim
Uzaktan hoşlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?