Karantinada olduğum için tetanoz aşımı ve kan uyuşmazlığı iğnemi yaptıramadım. Benim suçum ne bu durumda 😭?

Eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var ve hamileyim. Tam rhogam yani kan uyuşmazlığı iğnesini yaptırmam gereken zamanda covid oldum. Doğal olarak iki hafta geciktim. Ama normalde geç kalınsa dahi 32. haftaya kadar yapılabilen bir iğne. Ben şimdi 30 haftalık gebeyim. Aile hekimliğinde geç kalmışsın, bu saatten sonra yapılmaz dediler. E ben ne yapayım şimdi, bu nasıl bir saçmalık? Keyfimden mi yaptırmadım arkadaş? Ne tetanoz aşımı olabildim ne de rhogam. Bebek sıkıntıya girer büyümüş diyorlar. Ama bu sefer de ikinci gebeliğim olursa yine bebeğim sorun yaşayacak (ölü doğabilir) ve doğum sırasında tetanoz olabilirim. 😭 Benim suçum ne ki?
Karantinada olduğum için tetanoz aşımı ve kan uyuşmazlığı iğnemi yaptıramadım. Benim suçum ne bu durumda 😭?
Cevapla