Merhaba arkadaşlar. Sorum anne ve baba olanlara. 4ay önce sezeryanla doğum yaptım. Şimdi 4haftalık hamileyim?

bebeğimi aldırmak istemiyorum. Ama doktorların söylediğine göre riskler varmış dikişlerle alakalı. Başına böyle bir olay gelmiş anne ve ya baba var mı? Varsa ne yaptınız lütfen yarfımcı olun görüşlerinize ihtiyacım var.

Merhaba arkadaşlar. Sorum anne ve baba olanlara. 4ay önce sezeryanla doğum yaptım. Şimdi 4haftalık hamileyim?
Cevapla