Her babaanne torununa bakmak ister benim kaynanam istemiyor. İnsan neden torununa bakmaz?

Çocuk anneanne ve babaannelerinin evinde zaman geçirmeyi çok seviyor. Biz de arada bırakıyoruz. Ama kaynanam yatıya kalmasın diyor. İşim olduğunda da bakmıyor. Anneme bırakıyorum, sorun değil, istemezse kaynamama zorla bırakacak değilim. Ama yine de tuhaf geliyor. Herkes torununa bakmak ister, o istemiyor.

Her babaanne torununa bakmak ister benim kaynanam istemiyor. İnsan neden torununa bakmaz?
Cevapla