12 yaşındaki oğlum 2 yaşındaki kız kardeşini kıskanıyor. Bebekmiş gibi davranıyor ne yapmalıyım?

12 yaşındaki oğlum son 6 aydır 2 yaşındaki kız kardeşini kıskanıyor. ilk başta onun bezlerini kendisi için kullanırken gördüm kızdım ve konuşmaya çalıştım merak ettim dedi. dalga falan geçince konu kapandı zannettik ama zaman geçtikçe bezler daha hızlı azaldı kendine bağlamaya çalıştığını öğrendik duurum kötüye gitmemesi için defaelrc farklı psikologlara götürdük ama onlar da çare etmiyor. yasaklasak da sakladığımız bezleri buluyor kendine bağlıyor. kardeşinin emziklerinden alıyor geceleri emerken buluyorum iş çığrından çok çıktı zorla bezi aldığımda çiş ve kakasını altına yapıyor bilerek bez bağla bana diyor. biz de bez bağlıyoruz sonn çaere şu anda. resmen kardeşi gibi yaşıyor. geçen hafta denize gittik kavga dövüş kendisine mayo bez aldırdı. alay konusu olmasın diye mayo giydirdik ama onu çıkartıp ben bezle yüzüceem diye itiraz edip durdu. kardeşi bezi bırakkacak külot beze geçtik ama oğlum hala altına bez bağlıyor emzik emiyor, ne yapacağız tavvsiye verin lütfen. eşim le ikimiz çaresizce kkaldık ortada.

12 yaşındaki oğlum 2 yaşındaki kız kardeşini kıskanıyor. Bebekmiş gibi davranıyor ne yapmalıyım?
Cevapla