Eşim açık alanda emzirmeme karşı çıkıyor, çağ dışı mı bu adam?

Mesela dün o, ben, onun kuzenleri ve benim kuzenlerim ve onların sevgilileri birlikte bizim çok sevdiğimiz bi kafe var oraya takılmaya gittik bebeğim de daha 2 aylık çok küçük acıktığı zaman emzirmem lazım ek gıdalara karşıyım ben ilk 6 ay boyunca zaten sütüm de çok var gelişimi için de çok önemli neyse onlar ayrı konu. Çocuk ağlıyordu yüzü falan kızarmıştı, yumruklarını sıkıyordu acıkmıştı anladım orada üstüme ince bi battaniye örttüm şlak diye de çıkarıp masaya koymadım yani öyle emzirdim çocuk emmeyi bitirince tuttu beni kolumdan tuvaletin olduğu kabin gibi bi yer var oraya götürdü dedi sen napıyosun o kadar erkeğin yabancının içinde yapılacak iş miydi şimdi bilmem ne. Ben de dedim kusura bakma çocuk acıktığı zaman emziririm zaten kimse görmedi bişey abartma dedi. Görünüyordu dedi, ama yalan yani görünmesi imkansızdı. Sonra başladı işte, ben dedim sana çocuğu senin annene veya benim anneme bırakalım diye dinlemedin de şöyle de böyle de ben de dedim eeeh sus yeter ne uzattın sonra açtım mememi suratına süt fışkırttım. Eliyle sildi yüzünü bağırdı bana bapıyosun ya sen, oyun falan mı sanıyosun anlattıklarımı dedi bana. Ben de güldüm sinirden evet dedim. Bi daha sakın böyle bir saçmalık yapma herkesin içinde yoksa eve gideriz dedi. Sonra tartışma bitti sanmıştım normale döndük kuzenlerimizin yanında ama bu sefer de evde başımın etini yedi. Bence benim yaptığım dünyanın en normal şeyi, yabancı insanlar var diye emzirmeyeyim de sizin gibi gelişemesin mi beyni yani? Asıl emzirmemek anormal, ek gıdalarla doyurmak anormal. Böylelikle de içimi dökmüş oldum dinlediysen teşekkürler
Eşim açık alanda emzirmeme karşı çıkıyor, çağ dışı mı bu adam?
Cevapla