Anne olan bir arkadaşim cocuğunu isetirken yanlarında olup onlara bakiyorum sizce bakmam ayıp mı?
Evet ayıp
Hayir ayıp degil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Anne olan bir arkadaşim cocuğunu isetirken yanlarında olup onlara bakiyorum sizce bakmam ayıp mı?
Tam anlayamadım, özellikle mi bakıyorsun yani? Bakma tabii ki. Gerekirse kafanı çevir. Çocuk da olsa onların da mahremiyeti var.
Cevap
1Cevap
Ayıp mı diye sorduğun için ayıp diyeyim. Normalde sapıkça bir davranış olarak da adlandırılabilir.
Çocuklara hatta bebeklere erken dönemde mahremiyeti öğretmek gerekli. Kardeşlerin aile bireylerinin yanında dahi bezleri ve kıyafetleri değiştirilmemeli...
Ayıp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?