Çocuk & Ebeveyn En fazla kaç yaşında bir çocuğa bayram harçlığı verirsiniz? _anneloji_ Takip Et FenomenBilge Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Valla ben hiç bilemiyorum. Hepsine harçlık veresim geliyor ama bunun bir yaş sınır var mı bilemiyorum ki? En fazla kaç yaşında bir çocuğa bayram harçlığı verirsiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
sevdayadahil Takip Et FenomenGuru Yaş: 35 +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 756 cevap paylaştı. En fazla 6 yaşında olana verebilirim. sülalemizde küçük çocuk yok. en büyüğü 20 yaşında 😂 0 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Babam herkes çalışmaya başlayana kadar harçlık verir. Bende öyle yapıcam 😌 şimdilik sadece yeğenlerime.. 0 0 Yorumla
Neyse1900 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl 18 e kadar veririm, oda cocuk benim icin. okuyordur harclik olsun 0 0 Yorumla
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl Vakit zamanında anaları babaları bana vermemişse, harçlık vermem yavrucuğum. 0 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl kuzenimin çocuğu 16 yaşında ona veriyorum mesela 😀 0 0 Yorumla
ByAldolan_ Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 62% +1 yıl Üniversiteye başlayana kadar denk geldiğime veriyorum 0 0 Yorumla
Sudenazpiraye Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl 23 - 24, üniversitede ögrenciyse mesela masraflarına yardımcı olabilir 0 0 Yorumla
sorucevapben Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 94% +1 yıl Dur yaw bende daha harçlık alıyorum 0 0 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,5b cevap paylaştı. Lise 1-2 0 0 Yorumla
denizzzben Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Bence 17 ideal ki 0 3 Yorumla denizzzben +1 yıl 18 kadar olabilir Yorumla Dördüncümurat4 +1 yıl Biraz daha zorlarsanız sizde harçlık alacaksınız 😯 Yorumla denizzzben +1 yıl 😂😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
En fazla 6 yaşında olana verebilirim. sülalemizde küçük çocuk yok. en büyüğü 20 yaşında 😂
Babam herkes çalışmaya başlayana kadar harçlık verir. Bende öyle yapıcam 😌 şimdilik sadece yeğenlerime..
18 e kadar veririm, oda cocuk benim icin. okuyordur harclik olsun
Vakit zamanında anaları babaları bana vermemişse, harçlık vermem yavrucuğum.
kuzenimin çocuğu 16 yaşında ona veriyorum mesela 😀
Üniversiteye başlayana kadar denk geldiğime veriyorum
23 - 24, üniversitede ögrenciyse mesela masraflarına yardımcı olabilir
Yürümeyi öğrenmiş çocukların hepsine.
Dur yaw bende daha harçlık alıyorum
4yasla 14 yasındakı cocuklara
18e kadar çocuktur valla
18 yaşına gelene kadar veririm
Ergenliğe girmemiş olanlara
Kendimden küçük herkese veririm
Geçen kardeşime 50 TL vermiştim :d
17? 18den sonra çocukluk bitiyor zaten
En fazla 13-14
Hiç vermedim, yaş aralığı var mı :D
Lise 1-2
20 ye kadar yolu var 😂
20’e gelene kadar
Akraba ise 13 falan
harclik vermiyorum a
Bence 17 ideal ki
18 kadar olabilir
Biraz daha zorlarsanız sizde harçlık alacaksınız 😯
😂😂