Daha bugün öğrendim hamile olduğumu.
Doktora salı gideceğim.
Doktora salı gideceğim.
Sakin ol öyle kolay kolay zarar görecek bir şey değil doktora gidince ortaya çıkar zaten ama zannetmiyorum bir sorun olsa çoktan acı çekmeye başlardın
Daha yeni öğrendim.
Tahminim 5-6 haftalık falandır
Sancım da yok kanamam da.
Olmamıştır o da oynamıştır seninle, karnın büyük olsa riskli olabilir ağır da kaldırma Allah sağlıkla kucağınıza alıp büyütmeyi nasip etsin
Daha yeni galiba
Doktor salı günü verdi randavuyu
Kanamam da olmadı
Allah razı olsun🙏🏻
Cevap
8Cevap
Bişi olmaz
Naneyi yediğini aklından çıkarmayarak oynasaydın daha iyiydi ama bişi olmaz sıkma canını
Yok kardeşim korkma olmamıştır kanaman olursa koş doktora ama
Şükür olmadı🙏🏻
Allah analı babalı inşallah
Bu kadar erken aşamada sorun yaratması düşük olasılıktır.
Kaç aylık olduğunu düşünüyorsun?
1 aylıktır herhalde
Ağrı yoksa sanmam
Hayırlı olsunnn
Bebek: anneğğğ napıyon awk bi dur
Olmamıştır, Allah bağışlasın
çok mu tepindin :D her yerin bıngıl bıngıl :D
Keşke dikkat etseydin
Bişey olmaz
Olmamıştır inşallah
Yok olmamıştır
Olmamıştır inşallah.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar