Ne bebek bakmasını ne yemek yapmasını ne de alışveriş yapmaktan anlıyorum. Beni alan ilerde pişman olur mu?

Ablamın evindeyim durumları ķötü. Bebeğini kucağıma aldım kustu ne biliyim ağladı ne yapacağımı şaşırdım. Bebek arabasiyla carsiya cikmak cehennem gibiydi surekli agliyor kenarda emzirmek zorunda kaliyordu.
Onu görünce ter akıttım. Sonra çarşıda pazarda ev eşyası giysi erzak almak pazarlık yapmak malın iyisinden anlamak zor bana göre sonra elimizdeki kuş kadar parayla geçinmek bu zamanda çok zor. Eve gelip çeşit çesit hergun yemek yapmak ev temizliği vs ütü ben hiç bir şey bilmiyorum. Öğrendiklerimi de yanlis yapiyorum. Ya ilerde insanlar beni ezerse çok korkuyorum. Evlilik çok zor yahu.
Güncellemeler
+1 yıl
@Kizlarbiradimone
Ne bebek bakmasını ne yemek yapmasını ne de alışveriş yapmaktan anlıyorum. Beni alan ilerde pişman olur mu?
Cevapla