Güncellemeler
+1 yıl
Soru geyik amaçlıdır ciddiye almayın siz de geyik yapın geçin :)
Bebeğe isim veriyoruz ama çoğu kişi ismini beğenmiyor. Neden eskisi gibi çocuk kendi adını seçene kadar beklemiyorsunuz ki :)
Selam gadası 🙃
Genelde aileler kalbinden geçen güzel isimleri çocuklarına vermek isterler. Ama şimdiki nesil kendi ismini pek sevmiyor. Çoğu insan büyüdüğü zaman ismini değiştirmek istiyor.
Kaç yaşında seçecek? O yaşa kadar hişt pişt mi dicekler çocuğa😂
Cevap
1Cevap
Bence kimin dediği önemli değil. kişinin kendi adını beğenmesi önemli
İsmini olsun yeter
Çok boş bir soru.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?