Bebeğe isim veriyoruz ama çoğu kişi ismini beğenmiyor. Neden eskisi gibi çocuk kendi adını seçene kadar beklemiyorsunuz ki?

Bebeğe isim veriyoruz ama çoğu kişi ismini beğenmiyor. Neden eskisi gibi çocuk kendi adını seçene kadar beklemiyorsunuz ki :)

Güncellemeler
+1 yıl
Soru geyik amaçlıdır ciddiye almayın siz de geyik yapın geçin :)
Bebeğe isim veriyoruz ama çoğu kişi ismini beğenmiyor. Neden eskisi gibi çocuk kendi adını seçene kadar beklemiyorsunuz ki?
Cevapla