Bir kız bir erkek çocuğunuz olduktan sonra tekrar çocuk ister miydiniz? Genellikle ideal diyorlar ama merak ettim :)

Bir kız bir erkek çocuğunuz olduktan sonra tekrar çocuk ister miydiniz? Genellikle ideal diyorlar ama merak ettim :)

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır bir kız bir erkek ideal ama ben bitecik kızım olsun istiyorum vardı yeni kaybettim :/ bir daha yapmaya korkuyorum
1 kız 1 erkek evladım var nasip olursa kızıma kardeş istiyorum kız kardeş önemli
Ben kız çocuğum birde erkek çocuğum olduktan sonra çocuk yapmam gayet iyi ve ideal bence
İstemezdim herhalde ya
İsterim futbol takımı kurucam :D
Aşiret kurmaya gerek yok..
bu kadarı yeterli fazlasına gerek yok
İstemem
yeterli
İstemem
İstemem
Neden olmasin bilemem
İsterim tabi ki
evet
Hayir
Hayir
istemem gayet yeter