Çocuklar arasında 10 yaş olması çok mu fazla? İlk çocuktan 10 yıl sonra ikinci çocuğu düşünür müydünüz?

Çocuklar arasında 10 yaş olması çok mu fazla? İlk çocuktan 10 yıl sonra ikinci çocuğu düşünür müydünüz?

Aradaki yaş farkı ne kadar çok olursa özellikle anne için o denli yıpratıcı oluyor. Birini büyütüp rahata erecekken diğeri doğuyor ve aynı zorlu süreç tekrar. Anne yaşı da ilerliyor bu arada, tahammülleri azalıyor.
Anne için de çocuk için de öyle oluyor evet
Cevap
3Cevap
Büyük çocuk da kendini sorumluluk sahibi hissediyor bu şekilde, bence uygun.
10 yaş cok fazla 4 ten sonra artık büyük çocuk kendisini anne baba gibi falan görüyor
Bu çok doğru ya ben de fark ettim
Bence 3-4 yaş iki çocuk arasında yeterli.10 yaş küçük kardeşi 2. Kardeş olsa daha iyi olur
O da mantıklı
Öyle bir durum olursa eğer çok sorun olmaz sanırım, hem bir kaç sene sonra bebeğin bakımında yardımcı olur.
Benim abimle aramda 10 yas var bence iyi bisey
Güzel anlaşıyor musunuz
Evet
fazla
sen düşünmez miydin
iki üç yaş olsa iyi
Evet 10 yaş fazla
bana da öyle geliyor açıkçası
Evet fazla
Bence değil
Neden
Çocuklar arasında kaç yaş farkı olduğunun ne önemi var ki istediğin zaman yaparsın çocuğu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?