1 haftalık hamileyim, karnımda şişkinlik ve ağrı var. Sebebi ne olabilir?

Henüz hastaneye gitmedim, hafta içi gidicem fakat korkuyorum. Şişkinlik ve ağrı olması normal midir?

Güncellemeler
+1 yıl
Kese 4. haftada görünürmüş, hadi hayırlısi.
1 haftalık hamileyim, karnımda şişkinlik ve ağrı var. Sebebi ne olabilir?
Cevapla