ağrı yerleşmeden dolayı olabilir ama şu an çok çok yeni benim 130 çıktığı halde gene bile olmayabilirsiniz çok düşük kimyasal gebelik olabilir bir hafta sonra belli olur dediler. Bir hafta sonra 4299 çıkmıştı. Siz bir hafta sonra kan testini yenileyin bence
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
1 haftalık hamilelik anlaşılmaz kan değerlerinde bile en az 3,5 4 haftayı gösterir
Test yaptım, bir tanesi silik çıktı hastaneye gittim emin olmak için 1 haftalık gebelik çıktı.
39,10H
ağrı yerleşmeden dolayı olabilir ama şu an çok çok yeni benim 130 çıktığı halde gene bile olmayabilirsiniz çok düşük kimyasal gebelik olabilir bir hafta sonra belli olur dediler. Bir hafta sonra 4299 çıkmıştı. Siz bir hafta sonra kan testini yenileyin bence
Anladım. Çok istiyorum inşallah bir sorun çıkmaz 😪
☹️inşallah
Gazın vardır. Bir haftalık hamilelik belirti bile vermez neredeyse.
Normal mi gaz olması ve ağrıması? Ya da bilmiyorum psikolojik mi onu da bilmiyorum.
Normal gaz sancısı herkeste olur zaman zaman. Ayaklarını sıcak tutmaya bak.
Peki teşekkür ederim.
1 haftalık nasıl anladın
Kan testi yaptırdım.
Alışırsın
Korkuyorum Allah korusun dış gebeliktir ya da başka birşeydir diye.
Saçmalama kız test yapmadın mı senn
Yaptırdım ama ancak ultrason da belli olur. Sabırsızım da bir an önce gün gelse de hastaneye gitsek.
Aklına kötü şeyler getirmee
Teşekkür ederim
Rica ederim ☺️