Eşimden gizli kürtaj olmakta sonuna kadar haklıyım. istemediğim çocuğu doğuracak halim yok. siz olsanız ne yapardınız?

Kazayla hamile kaldım. Kürtaj olmak istiyorum. Eşim bu çocuğu istiyor diye kavga ettik. Ben kesin karar istemiyorum. Entrika çevirip bir şekilde onay imzası aldım kenarda birikmiş param var gizli bir şekilde aldıracağım diğer türlü izin vermez. Bebeği alırlarsa kesin kurtulurum değil mi? Çünkü çok istediğim iş teklifi geldi beklediğim yerden.

Eşimden gizli kürtaj olmakta sonuna kadar haklıyım. istemediğim çocuğu doğuracak halim yok. siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla