Daha evliliğe sıra gelmedi çocuk düşünmek? 🤭 Yok ben sevdiğim kız olsa onunla beraber yaşamayı tercih ederim bi tane evcil kedi veya köpek alırım üç aile oluruz köpek kedi bile çok iyi dostlar 😊 yiaa onların varlığı mutlu etmeye yeter o bakışlar kıyamam canlarım benim
İkiz annesiyim. Ekonomik kriz olmasaydı onlar 7-8 yaşına geldiklerinde bir defa daha düşünüyorduk ancak bu sartlarda imkansiz. Ki zaten yeni bi hamilelik cok arzulasam da ayni sureci yasama ihtimali gözümü korkutuyor, cesaret edemem
Eskiden herkes çocuk bereket olur hesabı çok çocuk yapardı. Şimdilerde çocuk yapmak bir yana insanlar evlilikten kaçıyor. Şahsen Allah ne kadar verirse benim kabulüm olurdu. Kalabalık ev ortamını her zaman çok severim.