Hukuktan aile sosyal politikalar bakanlığından anlayan biri yardımcı olabilirmi çok önemli?

kız arkadaşımdan down sendromlu bı kızım oldu , 4 sene sürdü ilişki tam evlenecekken vazgeçti başka sevgili yapmış , Instagram'da bana sesli olarak 4 senedir benden sıkıldığını ve değişiklik yapmak istediğini söyledi 1-2 hafta zaman geçti iyice sogudu. Sevgilisiyle birliktelik yaşarken sapık sapık sesler çıkararak bana ses gönderdi ve bana onla fotoğrafını attı. DNA testi yaptırıp çocuğu ondan almak istiyorum alamasam bile çocuk esirgeme kurumuna aldırmam lazım , her şey kanıtlı ekran videolarını aldım attığı seslerin. Ben bunu ne şekilde şikayet ederim , şu an tek yaşıyor ve tek geçim kaynağı 3400 lira çocuk down olduğu için bakım parası alıyor ve kirada tek oturuyor. Bana yaptığı bu şeyi yanına bırakamam. Ve en önemlisi benim olduğunu düşündugumuz kızımız o pisliklere maruz kalabilir 2 yaşında daha. Çocuk benden değilse bile kızımla aramda çok güçlü bi bağ var. O kadın o kızı haketmiyor. Canım çok yanıyor belki benim canım yavrum çocuk esirgeme de kalacak 😭 ama yaptığı şey çok yanlış oldu. Nereye şikayet edebilirim ve kesin herturlu çocuğu alırlar mı ondan bu kanıtlarla
Güncellemeler
+1 yıl
Soru zor ve cevaplayan olmadı
Hukuktan aile sosyal politikalar bakanlığından anlayan biri yardımcı olabilirmi çok önemli?
Cevapla