Valla ben hala tırnak yeme sorunu yaşıyorum. Annem benim elimi hem sobada hemde çakmakla yakmıştı. Demek ki hiçbir şekilde bırakma olmuyormuş. Zamanla çocuk kendi bırakırsa iyi olur. Bırakmazsa yapacak bir şey yoktur. Küçük çocuklarda acı oje ise yarayabilir.
psikolojik sorunlardan kaynaklanır çocuk kendini güvende hissetmiyordur baskı altındadır korkuları vardır tavsiyem çocuğun huzurlu olacağı bir ortam oluşturun