Merhabalar aşağı da detayli sorum var yardımcı olursanız çok sevinirim?

arkadaslar benim adetim biraz düzensiz ama genelde 36 gün aralığında olur benim bir 7 günüm geçti geçen cuma günü gibi kan testi verdim sonuçlar çıktı bugün beta HCG değeri 3000 ve hamilesiniz dediler fakat ben geçen sene kimyasal gebelik yaşadığımı anlattım tekrardan olabilme ihtimali var dediler şu an sevinc ve korkuyu aynı anda yaşıyorum sizin bu konu hakkında bilginiz var mı HCG değeri kaç olduktan sonra kimyasal gebelik durumu oluşmaz bı daha test yaptım bugün yarın sonuç çıkınca tekrar yazıp güncellerim soruyu hamile miyim yoksa kimyasal gebelik ihtimali var mı tekrardan 🍃 şimdiden teşekkürler 😇
Merhabalar aşağı da detayli sorum var yardımcı olursanız çok sevinirim?
Cevapla