Bizim evde televizyon olmayacak. Mavi’yi köy okuluna yazdırırım. Çünkü büyük kentlerde özel okullarda okuyan çocuklar başlarını tabletten kaldırıp, ‘Merhaba’ demeyi bilmiyor. Kızıma bir şeyler öğretmeye hiç niyetim yok. Çünkü biliyorum ki; tüm çocuklar gibi bilgece doğacak. Niyetim çocuğumu, toprağın içine bırakmak.İZ
Demet Evgar: Çocuğumu köy okuluna yazdırırım! Bu röportaj hakkındaki yorumlarınız neler?
Demet Evgar , günümüz dünyasında, hızla gelişen teknolojinin, çocuklar üzerinde ki olası zararlarının altını çizmek istemiş.. Çocukların bu teknolojiye çok güzel bir şekilde ayak uydurduğunu fakat gelişen teknolojik icatları , doğru bir şekilde kullanamadığına dem vurmak istemiş.. Çünkü; Çocuklar her yerde tablet ve cep telefonları ellerinde neredeyse bütün boş vakitlerini oyun ve vs şeyler oynayarak geçiriyor.. Aileler yetersiz kalıyor çocuk üzerinde yeterli bir kural bir baskı kuramıyor.. Al bende de var bir tane pc'yi kaldırsam cep telefonunu eline alıyor. Saat kural koyuyorum. Söz geçiremiyorum.. Benim de bir köye gidip yerleşesim geliyor bazen.
Güzel bir düşünce gibi gözüküyor fakat çocuğu ne kadar cam fanusun içinde yaşatabilecek ki. İstediğimiz kadar çocuğu güzel yetişmeye çalışalım Eğer çocukta o kalibre Yoksa alamaz. O da belki de çocuğu hiç sevmeyecek ve mutsuz olacak. Zaman gösterecek.
Köy güzellemesi yapan zenginler oşmasa dünyamız.. Kızının okul çağı gelince konuşalım bunu. Hatta o zaman bilhassa hatırlatmak lazım. Soba yanan köy okullarından da bahsetsinler lütfen kendisine. Bakalım o zaman da çocuğuna göndermek isteyecek mi?
Öf bu ünlüler de hamile kalınca ermiş takılıp hayata farklı pencereden bakmaya kalkmıyor mu kıl oluyorum ya, babyshower yapmam diye ritüel gibi ilginç bir şey de yapmıştı zaten bu,
iyi de okuyanlarin cogu issiz cagin gelismis teknolojilerinden mahrum ederek bir yere varamazsin bence yanlis caga ayak uydurmak gerek eskilerde kalmak degil
kendi cocuguna bir seyleri zorla kabul ettirmek de cok yanlis bir hareket cocuk ozgur olmali cunku hayat kendi hayati yasayacak olan da kendisi demet evgar degil cocugunu dusunmesi iyi bir sey ama bazi seyleri kisitlamak cok yanlis benim gorusum bu