Oğlu olmadı diye üzülen kız çocuğu olunca kabul etmeyen babanın, çocuğun cinsiyetini kendi belirlediğini bilmemesi cahilliği?

Hep böyle olaylar görüyorum etrafımda daha kadın hamileyken oğlum diye seven kız olunca da karısına sinirlenip bir erkek doğuramadın diyen cahil kocalar. Halbuki çocuğun cinsiyetini baba belirler. Anneden XX babadan XY gelir ve cinsiyeti belirleyen Y kromozomudur. Keşke bazı cahiller de biraz eğitim alıp gerçekleri öğrenip tüm suçu kadına atmasalar. Önemli olan kız veya erkek olması değil çocuğun sağlıklı olması gerektiğini ne zaman anlayacaklar acaba?
Oğlu olmadı diye üzülen kız çocuğu olunca kabul etmeyen babanın, çocuğun cinsiyetini kendi belirlediğini bilmemesi cahilliği?
Cevapla