Kızlar, merhaba gebelikle alakalı bilgisi olan varsa rica ediyorum?

Merhaba adetim bir kaç gündür gecikiyordu. Bugün test yaptım ve ikinci cizgi silik çıktı. Ama sonrasından kahverengi ve pembe lekelenmem sonrasında da adet mişim gibi yoğun kanamam ve sancılanmam oldu. Aksam bir tane daha test yaptim ve negatif cıktı. Sebebi nedir sizce
Kızlar, merhaba gebelikle alakalı bilgisi olan varsa rica ediyorum?
Cevapla