Şüphelerim vardi onun için kan testi vermeyi düşünüyorum ama çekiniyorum 😔 acaba gebelik yok mu ya da baska bisey mi var diye?

Hamilelikten şüpheleniyorum evliyim
Hadi sonuç beklediğim gibi cikmazsa diye korkuyorum. 20 gündür regl gecikti şişkinlik yorgunluk mide bulantısı kusma var normalde kusamam bile koku hassasiyeti tiksinme zaten mutfağın önünden geçsem kusuyorum kac ay sürer bu durum bilmiyorum fakat baya etkileniyorum sanırım
Biraz bana yorum olarak destek olur musunuz rica etsem psikolojik olarak da kendimi bitkin hissediyorum 😔
Güncellemeler
+1 yıl
...
Şüphelerim vardi onun için kan testi vermeyi düşünüyorum ama çekiniyorum 😔 acaba gebelik yok mu ya da baska bisey mi var diye?
Cevapla