Cinsiyeti öğrenince bunu düşünmüş Olmama ne diyorsunuz 🙈?

Cinsiyetiniz erkekmiş biz zaten sağlıklı hayırlı olsun da cinsiyet önemli değil diyorduk her zaman. Ama öğrenince bunu düşündüm E kız Olsaydı sindi bebekleriyle bende oynayacaktım Her çeşit alırdım hep bu içimde ukte kaldı çünkü benim çok bebeklerim oyuncaklarım olmadı. Mesela bir oyuncakçıya gittiğimizde sindi bebekler falan gördüğümde İçin böyle bir hoş olur hep benim olsun isterim ya çok mu komik ki bu tabi oğlum olacağı için çok mutluyum ama bunu düşürmüş olmam çok mu komik size
Cinsiyeti öğrenince bunu düşünmüş Olmama ne diyorsunuz 🙈?
Cevapla