Annemin babamı aldattığını babama söyledim. Siz yapar mıydınız?

Daha küçük bir kızdım 12 yaşlarında iken annemin babamı aldattığına şahit oldum hemde bir çok kez şu an 22 yaşındayım o da 40lı yaşlarında ama halen devam ediyor aldatmaya bir gün şiddetli bir şekilde kavga ettik onunla ve ben babamla birlikte başka bir şehire taşındım sonra babam anneme bosanma davası açtı beni şahit yazdırmak istedi fakat ben kabul etmedim bu sürede annem bana düşman oldu adeta herşeyi sanki ben yapmışım gibi bana beddualar ediyordu inşallah çocuğun olmaz ya da ölü çocuk doğur gibi çok kötü şeyler söyledi o dönemde piskolojim çok bozulmuştu ne yapcami bilmiyordum sonra affetmeliyim dedim kendime ve onun yanına geldim baktım hala aynı işleri yapıyor akillanmiyor kendimi tutamadım ağzıma ne geliyorsa söyledim sonra ve bir erkek arkadaşıma yazdım size gelebilir miyim dedim (ailesiyle yaşıyordu) ya da görüşelim mi knk dedim olur dedi sonra gittim zaten herşeyi biliyordu uzun süredir arkadaştık bı kaç gün onlarda kaldım sonra ne nasipse beni sevdiğini söyledi neyse şu an evliyiz ve bebek bekliyoruz çok mutlu bir evliliğimiz var ama bi yandan eşimin kız kardeşleri ailesi bi yandan benim ailem çok karışıyor ve özellikle annem canı sıkılınca bana mesaj atıyor beddua ediyor çocuğuma ve bana öyle bir çıkmaza girdim ki arkadaşlar daha anlatamadigim o kadar çok şey var ki korkuyorum annemin bedduaları kabul olcak çocuğumu kaybedicem diye siz böyle bi durumda olsanız ne yapardınız annem deyip sahipmi çıkarsınız yoksa ne yaparsa yapsın mı dersiniz?
Annemin babamı aldattığını babama söyledim. Siz yapar mıydınız?
Cevapla