Birden fazla isim vermek güzel görülebilir. Ama bu durumu her çocuk kaldıramayabilir.
Çocuğunuza birden fazla isim vermek ister misiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
#gadası
Çocuğunuza birden fazla isim vermek ister misiniz?

#gadası

Hayır. Birden fazla ismi çok gerekli görmüyorum. Ama babasıyla beraber karar veririz buna. Tabi aile büyüklerinin fikrini de alırız. Bizden yaşça daha büyük oldukları için bilmediklerimizi anlatabilirler. Yine de pek tercih edeceğimi sanmam ☾
Hayır hayatını karartmak istemem😑 tek isim yeter. Sınavda bir de 3 ismi kodlamakla mı uğrasacak benim çocuğum. Hayat yeterince zor bari isim yönünden cocuklarimiza kolaylik sağlayalim.
Kesinlikle düşünmüyorum. Bi modadir ki gidiyor herkes iki isimli.
Şimdiden olmayan çocuklarıma 2 isim düşünüyorum
Cevap
6Cevap
Ever İki tane isim koymayı düşünüyorum zaten aklımdan hangi şüphe ya da benzeri bir şeyin kalmasını istemiyorum
Bence daha iyi Bi ismini beğenmezse diğerini kullanır
Evet. İki isim çok seviyorum, koyarım nasip olursa.
İkimiz içinde anlamlıysa vermek isterdim yani altında yatan bir manası olmalı.
Hoşlanmam ya.. Tek isim neyine yetmiyor.. Keyifli geceler..
Bazı çift isimler uyumlu oluyor ve kullanılabiliyor ama genelde gereksiz oluyor. İstemem.
En fazla iki ismi olsun isterim fazlası çok karman çorman olur
Fazla isim gereksiz ikiden fazla olmamalı
Tek ismin kişiye özel açılmı vardır
Evet zaten 2 iki isim koyarım ben büyük ihtimalle eşim olursa anlasamayiz onunla
Pek gerekli değil bence çünkü zaten bir tanesini kullanacak muhtemelen
İki ismim var ikisinide çok seviyorum güzel ve uyumluysa veririm yani
Nefret ettiğim bir durum. Kızımın da tek adı var
Hayr kafa karıstırıcı
Tek isim vermekten yanayım
Hep iki isim verdim daha da olsa iki isim veririm
evet ebubekir sıddık çok ideal
Yok ya sınavlarda kodlaması uzun sürer.
Onun yerine daha çok çocuk yaparım jjdjdjsjsjd
hayır ben vermezdim şahsen
Hayır vermem ben çok sıradan olur bana göre
Hayr tek bir isim daha güzel
2 isime sahibim memnun değilim çocuğuma da vermem
Hayır saçma buluyorum
Bende uzun bir isme sahip olduğum için vermem
Tek isim yeterli bence.
Hayır.
Tek isim iyidir.
İstemem. Tek bir ismi olsun.
Gereksiz
Tek isim var aklımda
İstemem
Hayır sevmiyorum
Olabilir
Hayır vermem
en fazla 2 isim
2. Isim olarak Kısa bir isim verebilirim belki
Tek isimden yanayım.
Hayır 1 isim yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?