• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Bazı kişiler niye peş peşe çocuk yapıyor?

Tesettürlübirkız
Tesettürlübirkız Takip Et
Guru Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
64
Yapay Zekaya Sor
6 yaş bile çok az iki kardeşin arasında niye peşpeşe çocuk yapıyorlar?
Bazı kişiler niye peş peşe çocuk yapıyor?
Cevapla
Çocuk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Inceruhlubirinsan
    Inceruhlubirinsan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence 6 yaş hiç de az değil mesela benim kardeşimle aramda 6 yaş var ve ben evin tek çocuğu olarak büyüdüm sonrasında o doğdu ve bş anda büyüdüğümü hissettim. Çok anaç yaklaşıyorum ona yeri geldiğinde abla değil anne gibi davranıyorum. Böyle olunca büyük çocuk bi anda büyüyor, + olarak da 6 yaş o kadar aşırı aşırı fazla bir yaş değil ama aralarında 10 yaş 15 yaş olan kardeşler de var biri büyüdüğünde biri yaşlanmış oluyor fakat peş peşe doğurmak anne için zor olsa gerek, yani bi çocuğu doğunca hemen 'bi tane daha yap öbürü bezden çıkmadan, beraber büyüsünler' diyen teyzeleri asla anlamayacağım.

    0
    2 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Bence 7 10 yaş arası iyi olmadı tek çocuk olsun dua ette eşime bi tane evlat veriyim veremiyorum

      Yorumla
    • Inceruhlubirinsan
      Inceruhlubirinsan
      +1 yıl

      Ayyy Allah gönlünüze göre en güzelini versin tatlım 🖤 en kısa zamanda...💚

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • benmniyedinazorumyok
    benmniyedinazorumyok Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    arkadaş olsunlar gibi b*ktan bir düşünce

    0
    0 Yorumla
  • Bilmiyorlarki
    Bilmiyorlarki Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bu dönemde saçmalık

    0
    0 Yorumla
  • NassıııYaa
    NassıııYaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayatının her döneminde çocuk yapıp büyütmeye çalışmaktansa yakın yıllarda yapıp toplu sekilde büyütmek daha kolay gelir bazı kesimlere ve onların deyimiyle genç yaşlarda çocuk büyütmek zor gelmez ileri yaşlarda yorucu gelip anne babanın asabı daha bir bozuk olur. Kadının fiziki normalleşmesi de genc yaslarda daha olası, ileri yaşlarda zor denir. (Sahsi fikrim nüfusu arttırıcı yönde çocuk yapılması bencillik, kimsesiz aç milyonlarca çocuk da varken dünyanın aynı kandan daha fazla çocugun olmasına ihtiyacı yok, her iki tarafın da istedigi bir yaşta bir tane olması yeterli)

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

45

Cevap

46

Cevap

  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Eğer iki tane arka arkaya yapılırsa ikiz bebek gibi olur böylece zorlukların hepsini birkaç yılda atlatmış olursun bir daha çocuk yapmaya gerek kalmaz hem de çocuklar kardeş gibi büyü gerçekten anne baba gibi değil kardeş gibi

    3
    4 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Ama küçük olan önce olgunlaşırsa

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Hem ben peşpeşe çocuk doğurmak zorunda değilim.

      Yorumla
    • murekkep15
      murekkep15
      +1 yıl

      Doğurmazsan doğurma ya

      Yorumla
    • serenay1995
      serenay1995
      +1 yıl

      @murekkep15 hahahahahahaha

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.

    Az geliştikleri için daha kendilerine bakamıyorlar birde sürü gibi çocuk yapıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • JustCoordinator
    JustCoordinator Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    " Çocuk, rızkıyla gelir. " diyip yapıyorlar. Gerçekte olan ise ışıklarda " abi 5 lira ver be. " diyerek dolaşan tonla çocuk.
    Ekonomik olarak imkanı olan varsa yapabilir ama ben artık doğum sınırlaması gelmesi gerektiğini düşünüyorum.
    Dünya nüfusu aşırı derecede artıyor ve bunun engellenmesi lazım. Bir aileye ekonomik durumuna göre maksimum 2 çocuk yapma hakkı, ekonomik durumu normalse 1 çocuk yapma hakkı tanımlanmalı. Özellikle sefaletin olduğu yerlerde aşırı sayıda çocuk yapılıyor.

    Çocuklara yazık günah, başka bir şey değil. Saçma sapan bir dünyada gözlerini açıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Prenses00016
    Prenses00016 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 82%
    +1 yıl

    O dediğin bazı kişiler Suriyeliler normal aileler maksimum iki ya da üç çocuk yapar ayrıca altı yaş az değil bence çok bile yorumları okudum da genellikle işte adet tarihi falan diyor adet başlangıç tarihi genellikle genetik olur ablası kaç yaşında başlarsa kardeşi de o yaşta başlar bence alakası yok ayrıca kardeşler yakın yaşlarda olursa büyüdüklerinde birbirlerine destek olurlar kuşak farkı olmaz en azından benim görüşüm bu şekilde

    0
    4 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Tamam aynı yaşta olmaları önemli değil adet tarihi arasında 6 yıl önemsiz kardeşler içinde önemsiz.

      Yorumla
    • Prenses00016
      Prenses00016
      +1 yıl

      Yani ben öyle düşünüyorum oda sizin görüşünüz şimdi üç yaş fark olan iki kardeş ile altı yaş fark olan iki kardeşin arasında çok fark oluyor büyük olan hep sözümün dinlenmesini istiyor küçük olanda başına buyruk oluyor bence kuşak farkı olunca çatışma çok oluyor en güzeli arada az yaş farkı olmasın Buda benim görüşüm

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      Prensesler daha kalpli olurdu hani :(

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Peki 9 yaşında adet olan kızla 15 normal midir ben bunu asla kabul etmiyorum Allah tan tek bir evlat fazlasında gözüm yok

      Yorumla
  • Eoéa_Eoéa
    Eoéa_Eoéa Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Selamlar. Bir kadının zaten doğumdan sonra tekrardan doğum yapabilmesi için sağlıklı olarak en az 1 yıl beklemesi gerekir. Çünkü hemen toparlanmıyor vücud, gerek fiziksel gerek psikolojik olarak kadının hazr olması gerekir. Sağlıklı olan 2 yıl kadar beklenmesi zaten. Herkesin kendi kararı, illa ki 10 yıl beklemek gerekmiyor.

    0
    14 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      2 yıl çok az 6 yıl bile hem o zaman niye bazı kızlar 9 bazı kızlar 15 yaşında adet oluyor demek ki 6 yaş bunun için önemli.

      Yorumla
    • Eoéa_Eoéa
      Eoéa_Eoéa
      +1 yıl

      Bu dediğin şey hep bu şekilde mi oluşuyor? Hayır tabi ki. Sadece örnek veriyorsun sen, herkesin sağlığı aynı olmadığına göre değişkenlikler gösterebilir, bence biraz araştırsan iyi olur. Neden bu kadar beklemek gerektiği gibi...

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Niye o zaman biri 9 biri 15 oluyor ikisi aynı değil.

      Yorumla
    • Eoéa_Eoéa
      Eoéa_Eoéa
      +1 yıl

      Yorumumu okusana bir daha, diyorum ki herkesin sağlığı aynı değil, 9 yaşındaki çocuğun adet olması hemen buna mı bağlanması lazım? Yani sadece bir örnek veriyorsun, o kişinin sağlığından dolayı belki erken adet görmüş, nereden bilebilirsin? Bu sadece bir örnek, bu örneği her şeye yayamazsın.

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Yatarım 9 yaşında adet olan kızla 15 yaşında olan kız arasında 6 yaş iki kardeş içinde 6 yaş azdır nokta ben 38 yaşında tek bir evlat doğruca hatta o bile olmayabilir.

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Yayarım

      Yorumla
    • Eoéa_Eoéa
      Eoéa_Eoéa
      +1 yıl

      Bir örnek duymuşsun belki nedenini bile bilmiyorsun ve savunmaya çalışıyorsun. Araştırma yapmak senin için iyi olacaktır. Saygı da duyuyorum tabi ki 6 yaş sana az gelebilir, bu da senin tercihin, herkesin kendi fikri ama bilip konuşmak daha doğrudur. İyi günler.

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Doğru konuşuyorum 15 yaşında adet olan kızla 9 yaşında adet olan kız normal diyolar

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Hem normal de az geliyo li 15 yaş olsun aralarında eğer menopoza girmezsem 46 yaşında doğruca

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Doğuracam

      Yorumla
    • mandalinadalinaman
      mandalinadalinaman
      +1 yıl

      46 yaşında yamulmuş yumurtalarınla doğur da canımsın olsun. Bile isteye engelli olma ihtimali bu kadar yüksek çocuğa neden hamile kalasın ki. Ayrıca gencecik kadınlar bile hamilelik sürecine zor katlanırken sen nenem yaşında nasıl dayanmayı pilanlıyorsun.

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @mandalinadalinaman 46 bebe mi orta yaş ben Ajda Pekkan gibi yaşlanmıcam sen 45 yaşında nene olabilirsin.

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      46 nene yaşı mı

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Ayrıca peşpeşe çocuk doğurmak zorunda değilim saygılı ol biraz

      Yorumla
  • Orangutan4
    Orangutan4 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Buralarda seni arayan biri vardı ya buldu mu acaba seni hiç gidip haber veremicem eski görüşlerin arasına karışmıştır. Sorunu da cevapsız bırakmayayım bilmiyorum ama yanlış da bir şey zaten ortada yeni doğurduğun bakman gereken çocuklar var bakımı da zor bir insan yetiştirmek zor yani düşüncesizlik bu.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çocuk özellikle kadınların yaşamını çok kısıtlıyor pes peşe büyüsün istiyorlar.2 çocuk arasında çok bekleyince yani büyük olan tam kendi kendine idare edicek gibi olunca diğer bebekle en baştan başlamak zor oluyormuş. insanın yaşı da geçince daha zor çocuğun peşinde koşması

    0
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 745 cevap paylaştı.

    bir arada büyümeleri iyi oluyor.
    bu sana çok ters geldi ise hazırlan. kesin senin de başına gelecek :)) ne kadar büyük konuşursan gerçekleşme olasılığı o kadar artıyor dikkat et :)))

    1
    4 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Öyle bir şey olamaz birinciyi bile doğuramıyorum

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      evli misin?

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      o da olur İnşallah. iki üç Allah ne verdiyse bir arada büyürler. belki üçüzlerin olur..

      Yorumla
  • heyybenesra
    heyybenesra Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    İsteyen istediğini yapar 6 yaş da gayet ideal bence hatta fazla bile ben şahsen ikitane art artda yapmayı isterdim beraber buyumeleri açısından, arkadaş gibi olmaları açısından bu benim fikrim tabi

    1
    21 Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      Kardeş olak kanki

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @JOHNNYBIRAV0 küçük olan büyük olanı bastırabilir hem küçük olan önceergenliğe girerse ne yapacaksın.

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      9 yaşındaki kız 15 yaşındaki kadından önce adet olabiliyor

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      Saçmalama her şey yolunda olur

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Küçük olan, büyük olan kimseyi bastiramaz bu senin eğitme şekline bağlı

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Küçük olan erken gelişebilir

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      @JOHNNYBIRAV0 olalım knk

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      Erken merken yok güç kuvvet vermek var hemde antep fıstıklı

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      Yunus bende m. o

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Kesin geç yaşta adet oldun.

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Ben bir çocuk istiyorum sadece

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Hayır canim geç falan değil gayette normal 13 12 buçuk ta olabilri

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      Birbirini sevmesi sağla hep paylastır kendi elleriyle bisileri hadi hoscakal soran

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      Mesaj kutun kapalı kardeşim al kutuna

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      5 çocuk istemezsen küserim soran

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      Esra mesaj kutun kapalı

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      15 yaşında adet olmak geç bak ondan 3 yaş küçük olan önce adet olabiliyormuş ben bu nlatı düşündüğüm için 6 yaşı az buluyorum

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Kesin 14 15 yaşı da adet oldun

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      cvp verdim sana 12 13 diye

      Yorumla
    • mandalinadalinaman
      mandalinadalinaman
      +1 yıl

      Benim anlamadığım varsın küçük olan önce adet olsun dünyanın sonu mu bu. Ayrıca yaş farkı arttıkça büyük çocuk küçüğü daha fazla ezer. Yaşları yakın olursa onu kendine denk görür. Yaş arası artarsa onu kendinden daha aşağılık görür, deneyim farkıyla övünür falan . Ayrıca yaş farkı fazla olan çocuklarda büyüğün anne babasını küçükten kıskanma ihtimali daha yüksek. Çocuk anne babayı kendine ait sanıyor. Birden bir otlakçı çıkınca deliriyorlar. Daha küçük yaş farkında büyük küçüğü kendine oyuncak gibi görünüyor ve çok sıkı bağlar kurabiliyorlar.

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      @mandalinadalinaman Sorun olmaz birbirleriyle vakit geçirmeye yön verilirse

      Yorumla
  • Seninlecıkbilseydim
    Seninlecıkbilseydim Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    +1 yıl

    Uzmanlar okumuş etmiş insanlar ! Eğitim görmüş insanlar diyor ki. Ya çocuğunuz 1,5 yaşındayken hamile kalın. Ve bebek dünyaya getirin ya da ya da 5 yaşında ! Üç buçuk yaş ile 8-9 yaşları çok tehlikelidir diyor ama senin gibi tıp fakültesini bitirmiş birine nasıl sormazlar bunu

    0
    1 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      O uzmanlar adet yaşına da 9 15 diyor

      Yorumla
  • Fotobokimakinesi
    Fotobokimakinesi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Knk adet meselesine neden bu kadar taktın anlamadım, biri 9 yaşında olsun biri 15 ne olur ki, ne fark eder 🤔

    0
    13 Yorumla
    • Fotobokimakinesi
      Fotobokimakinesi
      +1 yıl

      Arada 6 yas olmali fikri neden adet meselesine dayaniyor anlamadim

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      6 yaş var kabullenemiyorum 9 daha çom küçük 15 aşırı büyük

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Çünkü bu durumu sevmiyorum

      Yorumla
    • Fotobokimakinesi
      Fotobokimakinesi
      +1 yıl

      Ne olacak ki mesela 9 yasinda ve 15 yasinda kizin olsun ikisi de ayni anda adet olsun ne olur?

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Bu durum bana tuhaf geldiği için en az 7 diye düşündüm hem normalde de sevmiyorum

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Yani 9 15 yaş aralığına pretesto eriyorum madem öyle kardeşler arasında bile 6 yaş az diyorum hem gerçekten yaş farkı çok olmalı

      Yorumla
    • Fotobokimakinesi
      Fotobokimakinesi
      +1 yıl

      Bu meseleyi adete dayandiran adetle alaka kuran ilk seni goruyorum, ne olmus yani, adet ne alaka, psikolojileri mi bozulcak oyle olunca yoo, millet aa ayni yasta adet olmuslar mi dicek yoo. Milletin haberi bile olmaz, istersen diger cocugun da haberi olmaz, hem ne malum birinin cok kucukken birinin cok buyukken adet olacagi, herkes genellikle 12 yasinda olur. Eminim onlar da oyle olacak. Bir de gec evlenirsen digerini de yaslaninca yapmaya calisirsin olmaz, yakin yasta yaparsan arkadaş olurlar, birbirlerinin kiyafetlerini giyerler, birlikte gezerler, diger turlu bunlar olmaz, anlasamazlar, kucuk kardes abisini ablasini hep rahatsiz eder kavga ederler. Genc yasta cocuk buyutmek yasliligina buyuk yatirimdir, her zaman yardimcin olurlar

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Ben sevmiyorum adet okul yaş önemli değilde kardeşler için mi öenmli

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Önemli

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Peşpeşe çocuk doğurmak zorunda değilim

      Yorumla
    • Fotobokimakinesi
      Fotobokimakinesi
      +1 yıl

      Zorunda degilsin tabiki. Kimse zorlamiyor, burdakiler hep soruna cevap vermis kolayliklarindan bahsetmis, kardesler icin de sorun olacagini sanmiyorum hatta olmaz ki herkesin yapisi mizaci farkli, bunu soylersin kizlarina, kötü bir sey yok diye, ama sirf o ihtimal yuzunden kendini zora sokmazsin heralde bir suru kolaylik guzellik varken

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Ben kolaylık olduğunu düşünmüyorum adet yaşının belirsizliği de canımı sıkıyor madem böyle bir şey var bende çok yaş yaparım aralarında hem ben böyle daha çok seviyorum

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Güzellik filan yok cahilce

      Yorumla
  • ѵαℓεɳƭเɳσ
    ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 97%
    +1 yıl

    Çocuklar arasında yaş farkı fazla olunca iyi olmaz gibi. Çünkü birbirini kıskanma oranı fazla olur. Bir de zorluklara aynı anda göğüs germeleri daha iyi olur.

    0
    0 Yorumla
  • catwom2
    catwom2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    Kardeşimle aramda 10 yaş var, abla gibi değil anne gibiyim. Yaşımız yakın olsaydı belki daha iyi olurdu bilemiyorum

    0
    1 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Bence daha iyi

      Yorumla
  • bosverseneismimimm
    bosverseneismimimm Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 91%
    +1 yıl

    Benim teyzem yaptı öyle sayesinde çocuktan soğuduk. Her doğan bir öncekinden daha yaramaz oluyor. Aralarında 2 yaş olan 5 cocuk var bir de 6. Düşünüyo 🥲 Ben olsam ilk çocukta ikiz yapardım ya

    0
    1 Yorumla
    • catwom2
      catwom2
      +1 yıl

      Maşallah teyzen Türk ırkını öne geçirecek suriyelilerle yarışarak 😂

      Yorumla
  • единорог
    единорог Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Çocukların psikolojik ve fizyolojik gelişimi açısından ideal yaş minimum 4'tür.
    Herkesin aile planlaması kendine özeldir :)
    Hakkıyla büyütebiliyorlarsa bir mahsuru yok bence.

    0
    0 Yorumla
  • Gentle-Avenger
    Gentle-Avenger Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Ailenin kendi tercihi kimisi yaşımız geçmeden yapalım diyor kimisi çocukların arasında yaş farkı olmasın birlikte oynasınlar arkadaş olsunlar diyor

    1
    0 Yorumla
  • Kadjdaks
    Kadjdaks Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Çocukları seviyorlardir kızım bize ne 😂😂benim de çok kardeşim var hepimizin arasında en fazla iki sene var 😂😂🙄

    0
    1 Yorumla
    • aynadakiajan
      aynadakiajan
      +1 yıl

      Çok kardeş mi nerelisin sen

      Yorumla
  • halimizduman_aman
    halimizduman_aman Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    6 yaş aslında çok fazla. Biri genç biri ilkokul zamanında çocuk diye düşün. Ortak nokta olma beraber zor eğlenirler

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Tercih meselesi yani bende mesela 3 çocuk istiyorum ve aralarına 4 yaş koymayı düşünüyorum hatta sonuncuyu biraz erteleyebilirim yani 6 yaş diyebilirim ama benim bir arkadaşım mesela 10 yaş olsun istiyor aralarında kişinin kendi isteğine bağlı bu

    0
    0 Yorumla
  • ErRyan0
    ErRyan0 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 52%
    +1 yıl

    birlikte büyüsünler diye veya yaşları büyüktür çocuklarıyla aralarında fazla yaş farkı olmalarını istemediklerindendir

    0
    0 Yorumla
  • priwateman
    priwateman Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 31%
    +1 yıl

    Cahilliklerinden. hani Allah verir riskini diye cahillerin kullandigi dillerine pesenk yaptiklari o sozcuk varya ondan dolayi

    0
    0 Yorumla
  • pentin
    pentin Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 50%
    +1 yıl

    Birlikte arkadaş gibi büyümeleri iyi çünkü birçok kişiye göre, o nedenle öyle yapıyorlar.

    0
    8 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Küçük olan büyük olanı bastırabilir ama.

      Yorumla
    • asiprens2905
      asiprens2905
      +1 yıl

      Evet zaten psikologlar da üç yaşı gecemeyin diyor. ilk çocuktan elde ettiginizi anne babalık deneyimlerini unutursunuz

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @asiprens2905 ama herkesin adet yaşı farklı

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      O zaman 9 15 yaş arası adet olmak normal değil biri erken biri geç

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      @asiprens2905 Bam bam bence geniş ayle takım 11 koruma kollama

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      @asiprens2905 Çok uzun deyil yani

      Yorumla
    • mandalinadalinaman
      mandalinadalinaman
      +1 yıl

      Yaş farkını aç da küçüğü büyüğün elinden kurtarabilecek misin görelim. Kardeşiyle yaş farkı çok olan kimi tanıyorsam küçük kardeşini canından bezdirmiş ve kendide bezmiş oluyor. Küçücük çocuk ergen abisi/ablası ile uğraşıyor.

      Yorumla
    • JOHNNYBIRAV0
      JOHNNYBIRAV0
      +1 yıl

      @mandalinadalinaman Bakmamışlar ilgilenmemişler göstermemişler söylememişler ögretmemişler

      Yorumla
  • Liliann_
    Liliann_ Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Birlikte arkadaş gibi büyümeleri için veya ard arda yapıp ileride çocuk tasasına düşmemek için genelde.

    0
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    paşa keyifleri öyle istedikleri için
    korunmayı bilmediklerinden
    ana baba lafına baktıklarından

    0
    0 Yorumla
  • bkvk49
    bkvk49 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 30%
    +1 yıl

    Beraber büyüler diye veya istedikleri için veya yanlışlıkla olduğu için

    0
    0 Yorumla
  • Cowman
    Cowman Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Cinsel hayatımı etkileyecek kadar çocuk yapmam asla sjdjs

    0
    0 Yorumla
  • -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
    -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Milletin şeyinin muhasebesini yapamam bakabiliyorsa yapsın bana ne :D

    0
    0 Yorumla
  • sözümyokartık_
    sözümyokartık_ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    çocuk seviyorlar yapıyorlar ne var ki bunda ekonomi bütçesi izin veriyorsa yapılır

    0
    0 Yorumla
  • mrpodda
    mrpodda Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 68%
    +1 yıl

    parası çoktur. Ben evliyim ama çocuk felan düşünmüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • kimleraldı
    kimleraldı Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    İki çocuk arası 5 ten fazla olursa bir daha doğurmam zaten

    0
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    dusuncesızlık ve cahıllık.. korunma denen bırsey var..

    0
    0 Yorumla
  • Deadpool-01
    Deadpool-01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 88%
    +1 yıl

    bana göre 2 çocuk yeterli ve aralarında 1 yaş olmalı bu sayede beraber büyürler... 6 yaş fazla

    0
    0 Yorumla
  • Hasstr56
    Hasstr56 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 60%
    +1 yıl

    İkiz ucuz gibi buyusunler diye olabilir yaşlarının arası fazla olmasın diye olabilir

    0
    0 Yorumla
  • zodyaklısamara_
    zodyaklısamara_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 78%
    +1 yıl

    30 yaşında 3 çocuğu olan insanlar var sanki marifet gibi

    0
    0 Yorumla
  • JOHNNYBIRAV0
    JOHNNYBIRAV0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 88%
    +1 yıl

    Güçlü kalsın diye bedensel beyinsel düşünsel okulsal hayatsal dünyasal evrensel kayinatsal

    0
    0 Yorumla
  • aynadakiajan
    aynadakiajan Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 51%
    +1 yıl

    Devletten para koparmak için bir ara demişlerdi ya en az 5 çocuk diye 🤪

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Türbanlılar öyle yapıyo genelde. Sayıyı çok tutabilmek için. Yaşlı yaşlı çocuk bakmak zor 5. çocuğu 45inde yapacak halin de yok

    0
    19 Yorumla
    • Danger97
      Danger97
      +1 yıl

      Türbanlı ne alaka

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok çocuk yapıyolar müslüman sayısı artsın diye. Bir de çocuğu çalışmıyo evde duruyo, çocuktan başka iş yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çoğu*

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Türbanlılar mi? Aşırı saçma olan bu dusuncene ne alaka diye sorguluyorum türbanlılar düşüncesiz yobaz falan mı oluyor sana göre

      Yorumla
    • Danger97
      Danger97
      +1 yıl

      Türbanla çocuk sayısının alakası yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tüm türbanlılar yobaz değildir ama yobazların çoğu türbanlıdır…

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Türbanlılar zaten yobaz buluğ çağı ada 9 15 diyolar lan 9 la 15 nasıl aynı olsun.

      Yorumla
    • Danger97
      Danger97
      +1 yıl

      Dedi beyin yoksunu

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Çağınada

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Aşırı saçma ve saygisiz birisin bence !

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Bazı kişiler 45 in dede çocuk istiyor

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Arkadaşlar çocuklari çok seven ve bakabilcek gücü olan çocuk yapar türbanlı ya da turbansiz farrketmiyor

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      İsteyen istediği kadar yapar

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @heyybenesra o zaman buluğ çağı 9 15 diye zırvalamasınlar

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Zirvalayanlar zaten genelde daha taş devrindan , cahiliye devrinden kalma insanalr her insan bir değil herkesin düşüncesi farklı yapacak pek bişey yok bunlarla başa da çıkılmaz

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @heyybenesra ama bence iki kerdşin arasında en az 7 8 yaş olmalı hatta Allah bana bir evlat verse bile yeter.

      Yorumla
    • mandalinadalinaman
      mandalinadalinaman
      +1 yıl

      Kullanıcı adını tesettürlübirkız girip türbanlılara yobaz demek. Ablam sen niye kendi kendine hakaret ediyorsun ki şimdi

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      @mandalinadalinaman kapalı değilim dalga geçmek için açtım

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      E yuh yani saygısızlığin bu kadari

      Yorumla
  • Oksitosin
    Oksitosin Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Zengin parasıyla, fakir karısıyla oynarmış. Fazla oynayınca çocuk oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • Yarayagülümse
    Yarayagülümse Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Yaşlarının yakın olması güzel nisi bence ben pes peşe gücüm yeterse (hem ekonomik hemde ilgi konusunda çalışan bir kadın olucam inşallah:)) ) ha birde karşımdaki adam da önemli 3 tane istiyorum 2 yıl arayla ama zor keşke biri ikiz olsa :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Mesela Suriyeliler ya da sma veletler anne baba ilk ya da 2cocugnu kaybettip tekrardan sma bebek doğurması gibi fare gibi turuyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Milletin uçkur bekçisimi olalim belki öyle seviyorlar peşpeşe büyüsün istiyorlar. Neye gore kime göre 6 yaş mesela değil mi

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    sevişmeyi bilmiyorlar..
    normalde çok azdır arka arkaya çocuk isteyen kadın sayısı..

    1
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 492 cevap paylaştı.

    Bilmiyorum vallaha bunlar neye güveniyor bu kadar on tane yapan var şaka gibiler.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    bende ikinci çocuğumu 1 yıl arayla 3. yü 2 yıl arayla yapıp bırakcam

    0
    0 Yorumla
  • canimisterseolur
    canimisterseolur Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bence güzel bir şey.
    Çocuklar kardeş gibi büyür. Biri abi/abla diye diğerinin yükünü çekmek zorunda kalmaz. Gel gör ki zor bu devirde

    0
    0 Yorumla
  • murekkep15
    murekkep15 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Neden çok çocuk yapıyorlar bilmiyorum ama bence 6 yaş az değil

    0
    12 Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      6 yaş az hem 9 yaşında adet olan var 15 yaşında adet olan var

      Yorumla
    • mandalinadalinaman
      mandalinadalinaman
      +1 yıl

      Küçük kardeşimin benden erken adet olmasında ne sakınca var Allah aşkına.

      Yorumla
    • murekkep15
      murekkep15
      +1 yıl

      ben hiçbir şey anlamadım

      Yorumla
    • mandalinadalinaman
      mandalinadalinaman
      +1 yıl

      Delinin tekini anlamaya çalışıyorum burada. Bunun kısır olması lazım daha ne dediği anlaşılmıyor.

      Yorumla
    • murekkep15
      murekkep15
      +1 yıl

      Adet olmasına göre mi kardeş yapılsın ben anlamadım ne saçmalık

      Yorumla
    • mandalinadalinaman
      mandalinadalinaman
      +1 yıl

      Hani küçüğün büyükten önce evlenmesi hoş karşılanmaz ya. Bu da kafasında öyle bir şey kurmuş galiba. Saçmalığın dik alâsı

      Yorumla
    • murekkep15
      murekkep15
      +1 yıl

      Gerçekten saçmalık

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Deli sensin hadsiz

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Asıl saçmalıyorsunuz Kezban lar yallah arabistana

      Yorumla
    • murekkep15
      murekkep15
      +1 yıl

      Bu zihniyetle sen yallah arabistana

      Yorumla
    • Tesettürlübirkız
      Tesettürlübirkız
      +1 yıl

      Sen yallah çocuk fırlatmaya çok Meraklısın 40 yaşına gelince neneme dönersiniz

      Yorumla
    • murekkep15
      murekkep15
      +1 yıl

      Askjskkckskckkskfksd aynen o dediğinden

      Yorumla
  • tmm-jülüde-olşunnn
    tmm-jülüde-olşunnn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    ... çünkü peş peşe yapmalarını engelleyecek bir durum yok.

    0
    0 Yorumla
  • Esmermehmet_89
    Esmermehmet_89 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Beraber buyusunler diye elim degmisken bunuda aradan çıkarıyor gibi dusun

    0
    0 Yorumla
  • şansssscık
    şansssscık Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Birlikte buyusunler tekrar ayni zorlukları yasamayayim diye

    0
    0 Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl

    Ahahhah 😂 biz nerden bilelim ya

    0
    0 Yorumla
  • DRANDAVER
    DRANDAVER Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 65%
    +1 yıl

    Hiç bir fikrim yok 😂

    0
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Genellikle yoğun iş hayatı olanlar

    0
    0 Yorumla
  • ErenEnd
    ErenEnd Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 80%
    +1 yıl

    Kadroya adam tamamlıyorlar herhalde

    0
    0 Yorumla
  • ichwillsieg
    ichwillsieg Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 47%
    +1 yıl

    Fakir işi zengin parası ile fakir işte yani

    0
    0 Yorumla
  • bahtsizjokeer
    bahtsizjokeer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 94%
    +1 yıl

    Olimpiyatlara hazirlaniyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Huzurummmmmmmm
    Huzurummmmmmmm Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 95%
    +1 yıl

    Suriyelilere özeniyorlar demekki

    0
    0 Yorumla
  • Kardankadın2
    Kardankadın2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Herksin hayatına kimse karisamaz

    0
    0 Yorumla
  • Merveniizzz
    Merveniizzz Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 79%
    +1 yıl

    Seviyorlardir tercih meselesi

    0
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    istekli oldukları için

    0
    0 Yorumla
  • Plüton9
    Plüton9 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    bakabilecek şartlara sahip olan yapabilir

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Bazı kişiler niye peş peşe çocuk yapıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden ortaca çocuklar hep gözmezden gelinir? 3 cevap verildi
Kendilerine bile zor bakan insanlar neden çocuk yaparlar? 9 cevap verildi
Kizlar neden bukadar Gicik olur? 2 cevap verildi
Kizlar neden zayiflamak ister? 2 cevap verildi
BİR KIZ NEDEN GERİ DÖNER? 5 cevap verildi
İnsanlar neden cocuk yapmaya bu kadar merakli? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨