Doktorun söylediği bebek cinsiyeti sonradan değişen var mı?

Merhabalar, 16 haftalık hamileyim bir kaç gün önce doktor randevumda bebeğin kız olduğunu söyledi doktor fakat bebek ayaklarını toplamıştı ama doktor çok kesin konuştu , yine de acaba değişen var mı bu haftadan sonra benim iki kızım var zaten bunun erkek olmasını çok istiyorduk eşimle tabi önce sağlıklı olsun ama ben hep erkek hissettim bilemiyorum sizce değişme ihtimali var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Tabiki de bebeğin değil doktorun görüşü değişebilir mi yoksa cinsiyetin değişmediğini bende biliyorum arkadaşlar
Doktorun söylediği bebek cinsiyeti sonradan değişen var mı?
Cevapla