Hastalıklı doğan acı çeken bebeklerin uyutulması (öldürülmesi) gerektiğini düşünüyorum, haksız mıyım?

Down sendrom, otizm gibi çocuğa acı çektirmeyen hastalıklardan söz etmiyorum. Örneğin tiktok platformunda çok gördüğüm SMA kas hastası bebekler makinelere bağlı yaşıyorlar ve vücutlarını en ufak hareket ettirdiklerinde çok büyük acılar çekiyorlar. Üstelik bu tür hastalıkların tedavi bedeli çok pahalı ve genelde ya karşılanmıyor ya da olumlu sonuç vermiyor. Bence bu tür hastalıklara sahip bebeklerin acıya katlanmaları gerekmiyor. Onların uyutulması (yani öldürülmesi) ve bu acıdan kurtulması gerektiğini düşünüyorum. Acı çeken hastalıklı hayvanlara böyle bir uygulama yapıyorlarsa bebeklere de yapmalılar.
Hastalıklı doğan acı çeken bebeklerin uyutulması (öldürülmesi) gerektiğini düşünüyorum, haksız mıyım?
Cevapla