Sabah hamilelik testi yapacaktım ama, sahura da kalktım, az önce de wc ye gittim testim doğru sonuç vermez mi sabah?

İlk defa yapacağım.. Gece idrarda birikirmş hormon.. Ona göre sonuç alınıyormuş. Ben şimdi yine uyucam ama test olumsuz etkilenir mi. Hatalı mı olur
Güncellemeler
+1 yıl
Az önce yaptım. Hızlı bir şekilde tek çizgi oluştu. Tekte kaldı :( kimsenin haberi yok. Reglim çok gecikti ama ya. Günlerdir ağrı yaşıyorum. Sağlık problemim olduğunu düşünerek doktora gideceğim en yakın zamanda. Dört aydır korunmadık çünkü
Sabah hamilelik testi yapacaktım ama, sahura da kalktım, az önce de wc ye gittim testim doğru sonuç vermez mi sabah?
Cevapla