merhaba gelecekte kaç çocuk sahibi olmak isterdiniz sizce iki kardeş idealmi ve aralarındaki yaş farkı ne olmalı soru açık ne düz buyurun görüşleri alalım
Geleceğin anne babalarına soru: Kaç çocuğunuz olsun istersiniz ve kardeşler arasında yaş farkı ne kadar olmalı👣🧚👣?
Bir tane olsun isterim ben 24 yaşındayken dünyaya gelsin Bir tane istiyorum önce çok istiyordum da artık bir tane yeterli diye düşünüyorum sağlıklı olsun kız olursa daha iyi olur ama kız olmayacağını biliyorum erkekte olacak bence içime öyle geliyor hayırlısıyla dünyaya gelsin ben onu bekliyorum büyük bir heyecanla onu çok seviyorum
Çocuk getirmek istemem böyle bir dünyaya ama 3-4 çocuğum olsun isterdim aralarında da 2şer en fazla 3er yaş olması daha iyi olurdu birbirleriyle arkadaşlık edebilmeleri için
Çocuk yapmak istemiyorum hatta insanların 1 den fazla çocuk yapması büyük sıkıntı dünya kaynakları aşırı nüfus artışından tükeniyor hala insanlar deli gibi ürüyo
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Geleceğin anne babalarına soru: Kaç çocuğunuz olsun istersiniz ve kardeşler arasında yaş farkı ne kadar olmalı👣🧚👣?