
Bir ebeveyn olarak gelecekteki nesilleriniz için anneci mi yoksa babacı mı olmasını istersiniz?
#istanbul_bey

İkisinide istemiyorum tek tarafa düşkün olmasınlar hem annelerine babalarına düşkün olsunlar sadece anneye düşkün olmak ya da sadece babaya düşkün olmak iyi bir şey değil
Abla ya da abici olmalarını isterim. Çünkü anne baba öldüğünde sadece birbirileri olacak, aynı kandan, aynı candan olan. Anne baba da gidince çocuklar kendini korumasız hisseder. Buna engel olmak içinde küçük yaşlardan itibaren kardeş sevgisini aşılamak lazım. Bana annen mi baban mı diye sorulduğunda cevabım hep kardeşim olur. Çünkü annem de, babam da benim için çok değerli. Ama kardeşimin yeri bir başka ☾
Cevap
1Cevap
Benim huylarımın bir kısmını.. Hepsi harikulade degil.😂
Geldim sen uyuyon ohooo :)))
Sendeki bu enerji nerden geliyor acaba :))
Nazarlık nerdesin 😄
Bir tık fazla anneci olabilir. 9 ay ben taşımıyorum eminim çocuğum olursa annelerinin kokusu her şeyden önemli olur.
tabii ki anneci olsun yavrum beni bilsin sadece annecim
Anlamadim soruyu
Nasıl anlamadın ponçik diyorumki eğerki çocugun olursa çocuk senin huylarınımı alsın yoksa babasının huyunumu alsın :))
Senin yaşın kaç:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?