Gebelikte eşim uzaklaştı bense daha çok istiyorum. Bir sakınca görmüyorum sizce sakıncası var mı?

bu çok sinir bozucu gerçekten.
Gebelikte eşim uzaklaştı bense daha çok istiyorum. Bir sakınca görmüyorum sizce sakıncası var mı?
Cevapla