Bebek sahibi olamayacağınızı öğrenseydiniz nasıl tepki verdirdiniz?

Eğer böyle bir durum olsaydı bunun karşısında nasıl bir tepki verirsiniz?
Bebek sahibi olamayacağınızı öğrenseydiniz nasıl tepki verdirdiniz?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
Bunu sonradan öğrenmek diye bir şey yoktur insan bunu aslında içten içe bilir yani kendisinden bir şey olmayacağını için içebilir sadece doktorun ağzından duyar ve hiçbir şey hissetmez çevresindeki insanlar üzülür acıyarak bakarım ha bunu yaşayan insan hiçbir şey hissetmez ama bunu bilir yani bir kişi hisseder bunu ister istemez
Bebek sahibi olamayacağınızı öğrenseydiniz nasıl tepki verdirdiniz?
Cevapla