Kadınlar niye doğum yapınca camış gibi oluyorlar?

Valla doğum yapınca salıyorlar kendini , ilik gibi kadınların çoğu doğumdan sonra camıs gibi kalıyor spor yapmaktan uzak ve aciz bir millet olmamalıyız. Hamilelikte kontrollü pilates yapılmakta ve doğumdan sonra da devam edince sarkma ve kilo alımı olmuyor. Kendine dikkat etmeyen kadınlar yüzünden bir ara çocuk yapmak bile istemiyordum bende öyle mi olurum acaba diye
Güncellemeler
+1 yıl
Valla saçma şeyler yazmayın menarojisi olan bir kadınım çoğu kanamam fazla diyen kadından daha çok kanamam oluyor. Üstüne karnım belim inanılmaz ağrıyor kalkıp o halde spor yapıyorum. Vakit bulamıyorum diye bir şey olamaz
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarda bir andaval var -mcıı xnskdkkdldmc ulan fiziğim çoğu kızdan güzel 3 yıldır fitness yapıyorum boy 178 Türk kızlarının kısa şişman vücutlarının neyini kıskanayım ailem giyimime karışmıyor babam istemiyordu ama onu da takmıyorum abuk subuk fake hesaplar yazmasın bana
Kadınlar niye doğum yapınca camış gibi oluyorlar?
Cevapla