Bu kadar tatlı olmak zorunda değilsiniz be küçüğüm😄 Benim listem uzun peki sizin? Nedenleriyle birlikte döktüre döktüre yazarsanız ayrıca sevinirim 😄 şimdiden teşekkürler 😄
En sevdiğiniz ve ilerde çocuklarınıza vermek istediğiniz kız ve erkek isimleri nelerdir?
Açıkçası henüz evlatlarıma ne isim versem diye düşünmedim. Zaten o noktaya gelirsek buna eşimle birlikte karar vereceğimiz için benim acelem yok. Neticede binlerce isim var, buluruz elbet birer isim. 😀
Eğer kız bebek sahibi olursam deniz düşündüm hem anlamı çok güzel hem her zaman kullanılabilecek bir isim aynı zamanda ceylan olabilir mercan olabilir ya da mesela balım olabilir birazcık daha mesela şimdiki isimlere bakıyorum lila olabilir erkek olursa birazcık daha Klasiklerden gitmek istiyorum mesela yiğit olabilir umut olabilir yine aynı şekilde deniz olabilir ya da mert olabilir bu isimler benim hep çok hoşuma gitmiştir