Görümcem 7. ciye kürtaj oluyor ve bir daha anne olamama durumu varmış. Ne yapmam lazım?

Görümcem sürekli hamile kalıp çocuğu aldırıyor. Bu sefer çocuğu olmama ihtimali varmış. Eşi çocuk istemiyor diye sürekli çocuk aldırması doğru mu? 5 yıllık evliler bir tane bile çocuk istemiyorlar ve korunmuyorlar. Günah değil mi?
Görümcem 7. ciye kürtaj oluyor ve bir daha anne olamama durumu varmış. Ne yapmam lazım?
Cevapla