3 hafta önce düşük yaptım , hamilelik 3 haftalık ya vardı ya yoktu, düşük yaptıktan sonra göğüs ağrılarım var neden olabilir?

İki göğsümde ağrı var
Elleyemiyorum , şişmişler
Neden olabilir, bilen var mı?
3 hafta önce düşük yaptım , hamilelik 3 haftalık ya vardı ya yoktu, düşük yaptıktan sonra göğüs ağrılarım var neden olabilir?
Cevapla