İki göğsümde ağrı var
Elleyemiyorum , şişmişler
Neden olabilir, bilen var mı?
Elleyemiyorum , şişmişler
Neden olabilir, bilen var mı?
Merhaba, gebeliğin başlamasından itibaren bazı hormonal değişiklikler olur, bunlardan biride prolaktin seviyesindeki artistir. Bu artışa bağlı olarak göğüsler kendini lohusa dönemine hazırlamaya başlar, bunlar ilk 3 haftada olacak değişiklikler değildir, ama prolaktin seviyen yukseldiyse bu ağrıya neden olabilir. Reglin yakın mı?
Cevap
5Cevap
Sütten kaynaklı olabilir
Ama bebek 3 haftalık bşydi
Süt neden olsun ki?
Olma ihtimali var bence ağrısı bundan kaynaklı
Hormonlardan kaynaklı, akıntı var mı?
Süt sık dolu çünkü onlar
Süt gelmio ne sütü😂
Doluluk şişlik ondan olabilir gelir sağlıkçı olarak hamile kalıp düşük yaptın sa şiş taş gibi olur
Hormon duzei bozuldu
Doktora başvursana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?