- Çocukları sevenler de var, katlanamayanlar da.
- Kaçmanın yollarını mı aradınız, yoksa tv açıp kendi işinize mi bakardınız?

#delibiri
#çocuks

Ya ben çok severim ya çocukları dayanamam ki yani bir hafta boyunca değil haftalarca yine yalnız kalabilirim hepsini en iyi şekilde bakabileceğimi eminim
1 veya 2 çocuk ise iş kolay ama daha fazla ise biraz zor olur gibi.
Ben parka lunaparka ve havuza götürürdüm.
Zaten daha önce götürmüştüm kuzenimi havuza baya eglenmistik.
Evde beraber yemek yapar oynarız baya bi eğleniriz
Bir grup çocuk olduğunu düşün bence de çocuk demek neşe demek 🥳
Ben çocukları çok severim yani istedikleri şeyleri yapardım nereye gitmek istiyorlarsa götürürüm vakit geçiririz 1 hafta memnuniyetle kalırım yaramazlık yapsalar bile
Dimii çocuklar mükemmel bir şey ya
Ne güzel hep birlik olun inşAllah bahtınızı açık etsin ikinizinde ✨
Onlarla delirirdim. Çocuklarla eğlenmeyi severim.
Cevap
7Cevap
Bakarım tabiki çocukları çok severim, beraber çok iyi vakit geçiririz
Çocuklara cocuklarını yaşatırken bir yandan hayatı öğretmek en makulü. Oyun oynarken düşünce dizin de oluşan yaranın onun için güzel bir anı olduğunu bilerek büyümeli
Tabi ama bu ölçüyü de kaçırmamak gerek. Yoksa bilinçli değil, mazoşist bir çocuk yetişir
Orası muhakkak diyorum ya çocuk çocukluğunu da yaşayacak hayatı da. Çocuğa kelimelerin tesiri öğretilmeli o zaman mantıklı bir birey olur
İstemezdim açıkçası insan kendi çocuğuna zor tahammül ediyor :D
Oyunlar oynarız , eğleniriz , gezerir sohbetler ederiz 🆚
Oynadıkları oyunu izlerim. Yardım almaları gereken bir durum varsa onlara yol gösteririm.
7-8 yaşından sonra mümkün oldukca iletişim kurmuyorum cocuklarla
Neden çocukfobisi mi var
Artık sevmenin bir yolunu bulurduk 😂kaç yaş grubu mesela
Fark eder mi? Bir grup çocuk işte 4-5 yaş vs
ufaksa baş etmek daha kolay :)
Animasyon açarım izler dururuz
Aman aman asla kalamam 1 saat bile.
Birini duvara diğerini yere yapıştırırım
sdjkhxznxchb iki tane değil ki bir sürüleer
Kafayı yerdim heralde. Bir yerden sonra zor olur😀
sdfgdsxcvfb ama eğlenirsin yav
bi hafta mi cildiriirdim heralde
Neden mutluluktan mı sinirden mi?
Bir gun zor dayaniyorum cocuk kisitlar insani ya
Kız feno olmuşsun tebriks
Teşekkür ederiim
Kafayı yerim
Çocuklar olmadan yanlız kalmak istiyorum 😂😂
Saldiriyor bazi cocuklar😂😂
Kafayı yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?