Kızlar, lütfen bana yardımcı olur musunuz adet oldum yine de hamile olabilir miyim?

merhaba lütfen bana yardımcı olun benim bazı adet tarihlerim 4 Kasım, 4 aralık örnek olsun diye yazdım. 30 aralık tarihinde ilişkim oldu korunuyoduk ve boşalma olmadı. 2 ocak tarihinde adet oldum. bir daha hiç ilişkim olmadı. 31 ocak tarihinde diğer adetimi oldum 3 gün yoğun gibiydi kasık ağrım vardı ve pıhtılıydı sonra azaldı. 7 Şubat tarihinde akşama doğru 4-5 gibi eczaneden ucuz testlerden aldım ve negatifti. 11 şubatta yumurtladığımı düşünüyorum belirtileri yaşadım ve o günden tam 14 gün sonra adet oldum 25 şubatta. normalden 3-4 gün önce yani. biraz fazla stres yapmıştım. ilk 3 gün yoğundu sonra yine azaldı. 3 Mart tarihinde one step kaset testlerden aldım yine ucuz olan günün herhangi bi saati yapılabildiği yazıyodu akşam 4’te yaptım ve baya bi beklettim ama kesinlikle negatifti. ilişkinin üzerinden 8 hafta geçmiş oluyo yani bu kadar sürede idrar testinde çıkmamasına ihtimal yok değil mi sonuç kesindir
Kızlar, lütfen bana yardımcı olur musunuz adet oldum yine de hamile olabilir miyim?
Cevapla