Fikri olna var mı ? Bilgisi olan ya da bilen yazsın ama?

En son adet tarihim 24 ocak ve ben adetim iki gün geciktirici test yaptım hemen çıktı daha sonra doktora gitim kese gözükmüyor ama rahim kalınlaşmış dedi kan testi yaptırdık gebeyim orada benim tahlil çıkınca doktor gitmiş ama e nabizadan baktım gebelik diguralnmisti diyor iki üç gün sonrada ise pes bembe çok az akıntı geldi
Fikri olna var mı ? Bilgisi olan ya da bilen yazsın ama?
Cevapla