Lütfen kötü yorum yapmayın? AArt niyeti olan yazmasını:(?

3 çocuk annesiyim eşimin işi sıkıntılı çocuklarım için kullanmadığıniz küçülen kiyafetlerinize küçük çocuğum için de bebek bezine ihtiyacım var nolur sizin de anneniz kız kardesiniz vardır kotu yazmayın bi hayırsever olur diye mecbur kaldim
Güncellemeler
+1 yıl
.../
Güncellemeler
+1 yıl
:(
Güncellemeler
+1 yıl
lütfen Allah rızası için
Lütfen kötü yorum yapmayın? AArt niyeti olan yazmasını:(?
Cevapla