+1 yılAh kuzum ya çok zor bir durum ama o bebeği aldırma o kadar günah ve birgün o kadar çok aklına gelecek ki her başına bişey geldiğinde onun canına kıydığım için oldu diyeceksin buna emin ol. Evet zor bir durum bir çözüm bulmam lazım sevgilinle tekrar güzelce konuşmayı yonelt kavga etmeden ortada bir bebek var sonuç olarak. Diger bir seçenek ailene anlatmak ya da bu durumu bilip sana sahip çıkacak biri olması lazım ki eğer millet ne der diye bir sıkıntınız yoksa ailen kabul ettiği sürece o kadar güzel buyutursun ki iyi ki sana kiymamisim dersin rabbim yardımcın olsun ama bunu unutma o bebeği aldırırsan bunun ahireti var orada bekeleyecek seni çok pişman olursun
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Şerefsizmiş seni bu durumda tek başına bıraktığı için, bu bebek senin tercihin ne demek ya gökten mi düştü bebek karnına senin hiç mi payın yok? Keşke güvenmeden birliktelikte bulunmasaymışsın tamam yaptın bir hata bari korunsaydınız neyse... Eğer vicdan duygusuna sahipsen bu yaptığın hatanın sorumluluğunu üstlenip gerekirse tek başına çocuğunu büyütmelisin. Biliyorum zor olacak ancak o çocuğun hiçbir suçu yok, ona bahşedilen canı ondan bu kadar kolay almamalısınız. Sorumluluk almanı öneririm başın ağrıyacak ve kötü sözler duyacak olsan bile...
10 Yorumla
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılKötü olmuş ya bari son bir kez ulaşmaya çalış yani bu çocuk dünyaya gelmemeli çünkü babası olacak kişi yok seni tek başına Türkiye’de çocuk büyütmek çok zor çocuk dünyaya geldikten sonra bunun masrafları var daha sonra bir de bu işin manevi yönü var yani çocuk babasız bir büyümemeli
00 Yorumla
Yok artık. Ya böyle karaktersizleri nasıl buluyorsunuz gerçekten.. Hadi buldunuz çocuk yapacak kadar nasıl ileri gidiyorsunuz.. Çocuk kendi tercihinmiş.. Leylekler getirmiş mi dememizi bekliyor.. Ailene açılacaksın yapacak bir şey yok. Tepkileri ne kadar kötü olabilir tahmin edebiliyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılİlk kendi aileme söylersem babamın tepkisi çok büyük olur kapılarına dayanır. Ama ilk onun ailesine soylersem belki durum daha farklı olur bilmiyorum :(
- +1 yıl
Sopranos dizisinde bir sahne vardı. Adam gangsterdi ama bu olayın aynısı yaşanıp baba olacağını öğrenince direk evlenelim diyecek kadar da delikanlıydı belki adamdı erkekti o kadarını bilemiyorum. Vay be demiştim. Şu hareketi yapması kolay, zor olan bir halt yediğini kabul edip evlenmek.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
Doğurup doğurmamak her ne olursa olsun bizlerin kararı. Çünkü bizim bedenimiz. Sen keşke yanımda durur diye güvenmeseydin. Evli olmayınca belli olmaz bugün durur yarın durmaz. Gerçi evli olunca da dertleri bitmiyor ki... Bir kere doğurmaya karar vermişsin madem bekar bir anne olarak yolunu çizeceksin. Bence ailesine söylemek, onu zorlamak vs yanlış şeyler. Yanında durmuyorsa eğer yıllar sonrada gelip çocuğunu göremez bu kadar basit. Öyle hazır doğurulmuş büyütülmüş çocuğa konmak oldu paşam başka derdi var mı?
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenmeden herifin koynuna girerken bunları düşünecektin sen cinsel ilişki yaşarken bunların hepsini göze aldın zaten kabul etmiş oldun diğer kızlarımıza da ders olsun ne yapacaktı evlenmeden altına yatanı karı mı edecekti sen ne zannediyorsun altına yatınca bu beni çok seviyor o yüzden yattı mı diyor öyle düşünmezler işte dünya acımasız hevesini aldı basitsin artık onun gözünde siz kendinizi kullandırmayacaksınız yoksa erkek zaten hazır. Çocuğa üzülüyorum sadece beş dakikalık zevkinizin cezasını o masum sabi çekecek belkide.
16 Yorumla
Soran+1 yılTepeme gelmenize gerek yok 6 senedir beraberdik durumlar cok karisikti hic bir seyi keyfimizden yapmadik
Cevap sahibi+1 yılDurumlar karışıktı ilişkiye girdim keyfimden yapmadım ne ya
Cevap sahibi+1 yılHayatımda bu kadar mantık dışı bir şey okumadım
Soran+1 yılBen evde kendi ailemden siddet goruyordum , sevgilim did hastaligindan dolayi askerlige kabul edilmediği için ailesiyle tartışma içindeydi , bende ünv mezuniyetimden 1 sene sonra kpss sınavı ile onun ilinin yakınına atandım ve sözümü tuttum onun hep yanında destek oldum her şeyi arkamda bıraktım ama ilişkiyi çok istiyordu ailesiyle de tanıştım işi ciddiyete almıştık ama hamilelik olunca biraz durum farklılaştı
Soran+1 yılOkuduğun mantık içi cümlenin örneğinide merak ettim
- +1 yıl
Allah yardimcin olsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılAptalsın işte
Şimdi size soruyorum bakıre kızlara kezban örümcek kafalı diyenler
Böylesi daha mi iyi oldu kız zzzikismis ne olduğu belirsiz bir karaktersizden hamile 🤰🏻 kalmış sana değil o karnındaki yavruya acıdım yazık
Mağarada mi yaşıyorsun bu devirde bakire mi kalınır diyenlerr nerede bak kız zarını kendini korumamis değer vermemis bı ooorospu çocuğuyla zzzikismis bide güvenmis
O yavruya şimdi ne olacak sana gram acımıyorum evlenmeden sevdiğim diye yatarsan güvenirsen şimdi ortada kalırsın
Eğer o o. c senj sevseydi Sana dokunmazdi yazık çok yazık03 Yorumla
Soran+1 yılBittiyse teşekkürler.
Cevap sahibi+1 yılDaha son sözümu soylememisstim oysaki 😂 ne yalan söyleyeyim senin adına yani senin adına da değilde bebeğe sevindim
Soran+1 yılSağol
Bebeği aldır diyenler kürtajın ne kadar günah olduğunu bilmiyorlar sanırım.
Bu hatayı yapmadan önce düşünmen gerekiyordu. O haltı sen tek başına yemedin. Git ailesine sen kendin söyle. 3 ay boyunca hem nasıl anlayamadın? Günün 3 ay boyunca aksamış. Saçma. Bebeği de aldırmak aklının ucundan geçmesin. Onun vebali çok ağır olur.37 Yorumla- +1 yıl
bakamayıp , babasız kötü bir yaşam yaşayacaksa hiç doğmaması daha iyidir bebek için , ya da güzel koşullarla büyüyecek yoksa çocuğun vebalini almak daha günah bacım
- +1 yıl
O çocuğun hayatı zehir olur aldırmak ona yapılan bir iyilik var olmak zorunda değil
- +1 yıl
Gidişat gayet ortada çocuğa sen bakmayacaksan bence korkutma insanları yok günah filan diye yapmış bir hata kurtulmanın yolu ortada
- +1 yıl
Hem daha ne çocuğu embiriyo o canı mi var
- +1 yıl
Bunu bir kadın olarak sizin daha anlayacağınızı düşünüyordum. Ana rahmine düşmüş bir bebek ya, tutturulmuş bir embriyo hikayesi.
Gitsin o karaktersizin ailesine anlatsın.
O kadar hayatım kararır diye çocuğunu, hatta engelli olur diye bakamam dediği çocuğu aldiranları gördüm. O kadar pişmanlar ki.
Hem belli mi ki bu soruyu soran gerçekten mi soruyor yoksa, trol mu belli değil.
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılKorunma diye bir şey olduğunu bilmiyormusunuz siz? Bu çocuk sizin nikahlı eşiniz değil ki bu kadar rahat olmanız gerekmiyor du. Size tecavüz ettiğini ve zorla elinizi kolunuzu bağladığını da hiç sanmıyorum. Neden peki minicik bir yavru bu olaydan zarar görüyor önce bunu bir oturup düşünmeniz lazım.
30 Yorumla
+1 yıl3 aylık olduğu için maalesef yasal hakkınız yok artık, kürtaj yaptıramazsınız. Ancak çocukta ciddi anomali varsa ve ya hayatı tehlike yaratıyorsa bu hak sunulur.
Bu durumda ailenize durumu anlatmanız en mantıklı olanı. Başınıza gelenleri bilsinler, yanınızda duracaklardır diye umut ediyorum. Bol şans10 YorumlaYaparken düsünecektin o çocugu aldiramazsın bir yedin halt doguracaksin yapiyorsun niye korunmuyorsun beyinsiz bir de inanmis gidip ailesiyle konusacaksin kendi ailene de söylüyeceksin türk kızları bozuk diyince de o. rusbular a. mlarını açıp ciyaklıyorlar
10 Yorumla
+1 yılE be kızım ben evli olduğum kocamdan bile 2 çocuğu yapmayı düşünür iken sen hangi akla hizmet sevgilinden çocuk yaptın ve çok da karaktersiz biri imiş Ailesini karıştırma onunla bir kez daha konuş günahı vebali senin boynuna de sonra da aldır yaşın belli ki küçük nasıl kaldıracaksın bir bebeğin sorumluluğunu hayat zor canım benim
16 Yorumla- +1 yıl
Öyle ciddi bir cesaret timsali yeni nesil diyecek şey şurda okuduklarımla valla bende bulaöıyorum ne diyeyim , herkesin kendi seçimi ve hayatı süregelen sonuçları..
- +1 yıl
Aynenn demiş johny waynen😂👍🏻
O bebek senin tercihindi? Tek başına mı yaptın o çocuğu? Tövbest. Olmayacak bir adamı sevip yine olmayacak bir adamdan çocuk yapmışsın. Ailene bir şekilde bu durumdan bahsetmelisin. Ki bahsetmesen bile anlarlar zamanla. En azından arkanda durmalarını umut ediyorum. Bebeğe de yazık, sana da.
10 Yorumla
+1 yılİşte bu yüzden diyoruz ki evlenmeden cinsel ilişki yaşamayın, bu kınama değil bir sonraki vakaya engel olmadır.
43 Yorumla- +1 yıl
Eksi atanlar kınadığımı zannediyor ben ise sadece bir sonra ki vakalara aklı başında nasihat ediyorum evlenmeden ilişki yaşamayın diye.
- +1 yıl
Doğru diyorsun
Ya ailesine söyleyeceksin. ikna olur belki
Seni istemiyosa 2 secenek var. Herseyi göze alıp doğrucan tek bakacaksın. Ki aile evinde yasıyosan daha zor
Ya da aldıracaksın02 Yorumla
Soran+1 yılYok hayır atandığım sehirdeyim yani kendi ekonomik durumum var ama ailemde buraya yanima gelmek yerleşmek istiyor ne yapacağım bilmiyorum. Gidip ailesiyle konuşmayı düşünüyorum ama sağı solu belli olmuyor bir şey yapacak diye de korkuyorum ama başka şansım kalmadı
Oğlanın ailesi ile arası iyi değil ailesine söylesen belki onlar da ters tepki verecekler. Aldırsan vicdan azabı. Aldırmasan nasıl başa çıkacaksın? Allah yardımcın olsun.
00 Yorumla
+1 yılAl işte bunları okuyor insan, sonra nasıl güvenip biriyle ilişkiye başlasın 😑6 yıllık birliktelik sonucu da kaçması saçma olmuş.
Bebeğe yazık ben olsam doğururdum, cana kıyamam.00 Yorumlaolan ile ölene çağre yoktur bu olmuş keşke olmasaydı ama olmuş sizden isteğim aileniz ile konuşmanız ve her şeyi söylemenizdir zor zamanlı süreç olacak ama aileniz siz bırakmayacaktır
00 Yorumla
+1 yılAllah im hayatta en çok korktuğum şey ya. Kardeşim senin için çok üzgünüm ama onun böyle bı serefsizligi yapmasına izin verme. Git ailesine şöyle anlat derdini. Gerekirse dava falan aç. Ailesini de onu da tehdit et. Bir bebeğin hayatı söz konusu aynı zamanda senin de hayatın söz konusu. Elinden geleni yapman lazım bu çok ciddi bi durum
00 YorumlaAyyy soru inşallah yalandır yaaa valla nasıl bir şerefsizlik bu yaa anlamıyorum nasıl bir günah işlediniz siz? 😳😳😳😯😲
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 386 cevap paylaştı. Bebeği aldir senin hatanın bedelini ömür boyu çekmesin garibim (
01 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmek istiyorum ailesiyle konusacagim
+1 yılTatlı tatlı yemenin, acı acı... Olur derdi eskiler...
İşte öyle bir şey..10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGit aldır zaman geçerse sonra aldiramiyosun babası yok dogursan nasıl olcak zor olur senin için o adam da iğrenç bi insanmış
20 YorumlaHata yaptığının farkındasındır umarım. Yazık o cana yazık..
00 YorumlaEn kotu ihtimal bence aldirmalisin oyle bir serefsizle nasil birlikte oldun
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılmerhaba, eğer ailen kabul edecekse kesinlikle çocuğuna bak ve aldırma onun vebaline girme teyzem 3 kez aldırdı bundan dolayı çocuğu engelli doğdu çok büyük günah bu
00 Yorumla
+1 yılYapacak bir şey yok hamile kalmamalıydın evlenmeden
00 YorumlaSevgiline söylüyecek söz bulamıyorum. Mahkemeye ver.
00 Yorumla
+1 yılOlan olmuş yapmaman lazımdı ama en iyisi git onun ailesine soyle. Belki sahip çıkarlar.
02 Yorumla- +1 yıl
@MertAltunkynk çocuğun ailesine oğullarından hamile olduğunu soyleyecek.
- +1 yıl
@MertAltunkynk senin anlama konusunda sıkıntın mı var? Cinsellik yaşamak ile kalmayıp üstüne bir de hamile kalmış. Hamile kalmasaydı belki de umrunda olmayacakti
Gizli Üye(36-45)+1 yılAhaha bayılıyorum bu düştüğünüz duruma, altindan kalkamayacagin yaprağı yemeyeceksin oh olsun
30 YorumlaEvlenmeden kalkıp çoçuk yapmakta aptallık kusura bakma
00 Yorumla
+1 yılBence aldır ne kadar acınası bir kızsın aldırmak gerek seni bırakan birisinin bebeğini ne yapacaksın çok saçma
20 YorumlaKürtaj olacaksın doğuracak halin yok ya çocuk yapmak aptallıktır hele 35 den küçüksen aslaa yapma bir an hevesleniyor insan ama tüm gençliğini bağlıyor insanın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok geçmiş olsun. Doğur, büyüt. Bebeği de babasına hayatta gösterme. Ömür boyu vicdan azabı çeksin.
00 Yorumla
+1 yılHata yapmışsın güvenerek olabilir her insan hata yapar kimse 4-4 Luk değil burada o çocuğun günahı yok masum bir bebek onu düşün deriim
11 Yorumla- +1 yıl
Hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum
Git o kişinin anasına babasına akrabalarına bir şekilde ulaş belki onlar zorla baskı kurar yola getirirler. 3 ay bence geç olmuş.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYani , en mantıklısı onun ailesine anlatmak. Belki iki aile bir araya gelip anlaşırlar. Ama bance sakın şahısla tek başına görüşme. her şey olabilir.
Allah yardımcın olsun20 Yorumla
+1 yılEvlenmeden cinsel ilişkiye girmemeniz gerektiğini ne zaman öğreneceksiniz?
10 Yorumla
+1 yılBöyle bi kardeşim yapacak adamı önceden tanıyor olmalıydın
10 Yorumla
+1 yılAllah yardimcin olsun ne diyeyim bizler ne desek boş aslinda yargilamak bize düşmez
01 Yorumla- +1 yıl
Hatta bana takip atabilirsin
+1 yılAklın nerde idi onu yaparken ve nasıl güven din yani
00 Yorumlaof ya 🥺 cok üzüldüm.
Kınayanlara da cok kızdımmm 😡 hepimizin basına gelebilir unutmayın.00 Yorumla
+1 yılÇocuk istemiyosanız 5 haftalıkken aldırsaydın keşke
00 Yorumla
+1 yıl3. Aya girmişsin alınmaz bu saatten sonra çok zor çocuk yapmak yerine korunsaydın keşke
00 Yorumla
+1 yılailesine söylemekle tehdit et
30 YorumlaNaneleri yerken bize mi sordun canım?
20 Yorumla
+1 yılSakin olun arkadaşlar soru troll
10 Yorumla
+1 yılCnmmm doğur babsı değil mi essek gibi bakacak
10 Yorumla
+1 yılAilesine söyle eğer tehlikeye girmezsen
10 YorumlaEvlenmeden neden böyle şeyler yapıyorsunuz ya
10 Yorumla
+1 yılyazın yendiğin hurmalar..
10 Yorumla
+1 yılAilesiyle tanışıyorsan onlara gidip anlat durumu.
00 YorumlaGünahın boyuna yazık olacak o cana şimdi demi.
00 YorumlaÇok geçmiş olsun umarım bir çıkış yolu bulursun
00 YorumlaSırf bu yüzden evlendim ben.. ahhahh ahh
00 YorumlaKötü bir durum doğur bak o çocuğa
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİyi yapmış kendinizi kullandırtmayın sizde
131 Yorumla- +1 yıl
Kadın kadının düşmanıdır dedikleri bu olsa gerek sanane kardeşim milletten
Cevap sahibi+1 yıl@turuncuçiçek2002 bize neyse kalkıp burada soru sormasın
- +1 yıl
Sanane fikir almak istemiş zaten zor durumda olan bi insana bu kelimeleri ediyorsun ya kınarsan başında bulursun ya kendinde ya çocuğunda ya yakınında
Cevap sahibi+1 yıl@turuncuçiçek2002 Ne alaka Allah akıl vermiş fikir vermiş yaptığı hataların bedelini katlanıyor herkes bu hayatta O da yaptığı hatanın bedelini katlanıyor kimsenin sorunu değil
- +1 yıl
Hatasız kul olur mu?
Cevap sahibi+1 yıl@turuncuçiçek2002 herkes gibi o da katlanacak hatasının bedelini
- +1 yıl
@turuncuçiçek2002 affedersınız ama bu hata soyle dusunun o zman ılişki hata degıl bekaret hata degil hamıle kalmak mı hata zaten dıger 2 sı oluyorsa kı zevkıyle yapmış belli e oda olacak olan sey zaten sansına olmayabılır ama muhtemel ki olacak ee sımdı dıger bayanın dedıgı gıbı yapmasaymış hepsı yazıyor yapanların buraya zaten
Cevap sahibi+1 yıl@hakaarkan hata bilmeden yapılır Ayrıca hata falan da değil herkes sevgilisiyle yatacak saniye dünyada nikah diye bir şey var yaptığı hata falan da dairesi zevki uğruna kendini kullandırılmış o kadar basit
- +1 yıl
Hata değil demedim olan olmuş iyi yapmış denirmi sizce
Cevap sahibi+1 yıl@turuncuç Ne yapalım vah vah çok üzüldük diye yaz mı tutalım poh poh layalım mı
- +1 yıl
Tm kanka sen bisey yapma bb
Cevap sahibi+1 yıl@turuncuçiçek2002 ne yapıp yapmayacağımı sana soracak değilim
- +1 yıl
Insanlara kötü yorum yazıp üzmekle eline bir şey geçmez
Cevap sahibi+1 yıl@turuncuçiçek2002 yüzsüz işte yüzsüzlük üzerine Master yapmış
Soran+1 yılAnlamanızı beklemiyorum zaten sizin kafa sabit , allah kolaylıklar versin
Cevap sahibi+1 yılEvet bizim kafa sabit Senin başka yerler müsait kamuoyu malı gelen geçen durdurup geçiyor
- +1 yıl
Kişi kendinden bilir işi diye bir söz vardır bilir misin? Kimsenin hayatini yargılamak sana düşmez herkes istediği gibi yaşayabilir
Soran+1 yılSen kimsinde ağzına geldiği gibi benimle konuşuyorsun ya? Hayatımda 1 defa ilişkim oldu oda bu sevgilimle. 5 senedir de beraberiz zaten bugün ailesinin desteğiyle güç aldık. Üniversite mezunuyum ve kendi hayatımın kararlarını kendim alabiliyorum. Önüne gelen geçen ağzını açıp duruyor
- +1 yıl
Evlilik dışı ilişkiye girmek haram ben hiç yaşamadım al bende senle dalga geçiyorum hoş mu oluyormuş? Bak işte bu yüzden insanları yargılamayın.
- +1 yıl
bakın ınsalah her sey yoluna gırer ama bu cocuk senınle evlense senınle ılgılenmese sana sıddet uygulasa zaten cocuk senın tercıhın dese hıc dusundunmu kendını o halde kı cocuk bakmak herkezın harcı degil o yavrucak nasıl buyuyecek hiç dusundunmu ben sızın adınıza uzuluyorum ya bırakın sevgılıyı falan ne guzel okuyorsunuz devam edın okulunuza her sey zamanında yasanır ve guzellesır aynı zamnda aılen nasıl yapacak sana nasılbakacak seni buyutup bu yaşa getırmısler bumudur onlara mukafat kıymetınızı bılen aılenızdır unutmayın git dese bı kapı acacak anne babanızdır
Soran+1 yıl@hakaarkan yok okumuyorum devlet hastanesinde sağlık çalışanıyım zaten bilerek sevgilimin şehrini yazdım buraya atandım. inşallah her şey yoluna girer
Cevap sahibi+1 yılÇok model sanki bal gibi karnımdaki pic işte O çocuğun vebali senin omuzlarındadır
Cevap sahibi+1 yıl@hakaarkan niye yangına körükle gideyim ben doğruyu söylüyorum nikahsız olan çocuğa pic denmiyor mu Allah'ın emri nikah millet fotosunu kaşıntısından nikah kıymıyor öyle değil mi bal gibi * dogurcak Bu sebeple çocuğun başına bir uğursuzluk gelirse bunun vebalinden kendisi sonunda değil mi
Cevap sahibi+1 yıl@hakaarkan haksız mıyım
Cevap sahibi+1 yılAyrıca o da gizliden sormuş Neden gizli soran bir insanı açıktan cevap vereyim
Cevap sahibi+1 yılNe alaka ben yalan da söylemiyorum iftira atmıyorum kendisi bilmiyor mu yani nikahsız çocuk peydahladın mı geberse keşke Türkiye bu pislikler yüzünden fuhuş yuvasına döndü zaten
+1 yılO haltı yemeden önce düşünseydin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılaldıracaksın hayatına bakacaksın
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Piposs aldırılır özelde alırlar
Cevap sahibi+1 yıl@Piposs onu yatarken düşünecekti 3 ay dolana kadar çocuk alınabilir
Soran+1 yılAldırmak istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılDoğur o zaman
+1 yılailesiyle konuşmaya gideceksin..
10 Yorumla
+1 yılalınmazda çok zor durum
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef :(
Gizli Üye(25-29)+1 yılNaneleri yerken bize mi sordun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızların klasik yalanı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAğlican yapcak bi sey kalmamis
00 Yorumla- Devamını Gör (34)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer