En çok ismini seviyorum. Çukurova pamuğuyla üretilmesi açısından da %100 yerli bir marka. Ben bebeğim için denedim oldukça güzel, yumuşacık bir ürün. Sızdırma da yapmıyor. Aranızda deneyen var mı?

En çok ismini seviyorum. Çukurova pamuğuyla üretilmesi açısından da %100 yerli bir marka. Ben bebeğim için denedim oldukça güzel, yumuşacık bir ürün. Sızdırma da yapmıyor. Aranızda deneyen var mı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Dün ilk defa aldı annem, bezin dokusu yumuşak, sızdırma yaşamadım ama kalıbı biraz küçük galiba çünkü sleepy 7 numara çok rahat olurken baby turco 7 numara biraz sıkı oldu.
Islak mendilini bir ara kullandık pişik yapınca bıraktık...
Bebegim yok bez acisindan ya da pisik. Yaparmi diye bilmiyorum ama islak mendili yetiskinler icin basarili
Karnımdaki canavar doğunca denerim belki :)
Gayet iddialı duruyor, çocuğum olsa da denesem
Guzell