Hamile kalmak için kaç kere ilişki yaşamak gerekiyor?

2 senelik evliyim karımla ama 8 senedir beraberim ve 8 senedir beraber oluyoruz fakat hiç çocuk yapma girişiminde bulunmadık. Son 2 ayda 3-4 kere çocuk yapmayı denedik ama bir netice alamadık her seferinde 4-5 gün sonrasında hasta oldu nerde yanlış yapıyoruz? çocugumuz olmamasından korkuyorum acaba olmuyormu? Deneme sayımız mı az? Çok moralim bozuk ne yapmam gerekiyor? Hasta olma gününe az kala denedik diyemi? Lütfen konuyu bilen biri yardımck olursa çok sevinirim
Hamile kalmak için kaç kere ilişki yaşamak gerekiyor?
Cevapla