'Açlıktan ölüyoruz’ diyen Afgan anne-baba bebeklerini 500 dolara sattı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Birleşmiş Milletler (BM) Dünya Gıda Programı, Afganistan’ın dünyada hızla en büyük insani krize doğru sürüklendiğine dikkat çekerek, ülkede önümüzdeki ay nüfusun yüzde 60’tan fazlasının yeterli gıdaya erişimi olmayacağını vurguladı ve acil önlem alınması çağrısı yaptı. Bu, BM’nin durum saptaması. Saptamanın doğruluğunu, gerçekliğini ortaya koyan manzaralardan biri kızlarını 500 dolara (4 bin 728 lira) satan anne-baba.

Herat yakınlarında ‘normal şartlarda akla bile getirilmeyecek şeyi yapan’ aileler olduğunu, çocuklarını sattıklarını söyleyen BBC muhabiri Yogita Limaye, bebeğin anne-babasıyla konuştu. Onları korumak amacıyla kimliklerini açıklamadı.

Yayınlanan videoya göre bebek yürümeye başladığında ‘kendisini satın alan adama’ teslim edilecek.
Annesi, daha önce bebeklerinin açlıktan öldüğünü söyleyerek, “Ne kadar üzgün olduğumu bilemezsiniz. Keşke satmak zorunda kalmasaydım” dedi.
Açlıktan ölüyoruz’ diyen Afgan anne-baba bebeklerini 500 dolara sattı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
'Açlıktan ölüyoruz’ diyen Afgan anne-baba bebeklerini 500 dolara sattı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla