Kimyasal gebelik ( sessiz gebelik ) yaşayanlar var mı aranızda?

Arkadaşlar 1 aydır kanamam çok fazlaydı sancılı bir dönem ağrılı bir dönem geçirdim fakat ben adetim düzensiz zannettim ondan dolayı ağrı kesici falan aldım adetim çabuk bitsin diye. Meğer düşük yapıyormuşum haberim yokmuş gebelik testim 14 çıktı ve zamanla bitecekmiş yarın tekrar kan testi vereceğim. Aranızda kimyasal gebelik yaşayıp tekrar hamile kalan var mı? Düşükten sonra neler yaşadınız?
Kimyasal gebelik ( sessiz gebelik ) yaşayanlar var mı aranızda?
Cevapla