Tabi ki olmuyor , olmak zorunda değil ama bu tatlılık için soruyu sorayım dedim☺️


Oy kıyamam ikizler de birinin olup diğerinin olmadığında kıyamet kopar.. Adına çikolata yaptırılabilir evet ama o an bununla şakinleşmez onunda Defne olarak çikolatası olsun diye farklı bir çikolatanın üzerine adını yazarım.. Onlar mutlu ben mutlu sorun çözülmüş olur..
Cevap
4Cevap
Sen bir de benim ismime bak 😂:
defne nin de kolonyası var ama derdim
kıyamam ben buna yaa adını direkt çikolata olarak değiştirirdim :D
Çok tatlılar 🌸😍🧿 heralde öpmeye doyamazdım. Hele de böyle minnoş prenseslerim olsaydı.
şu yoğurtlu makarna isteyen ikizler değil mi bunlar... üzülmesinler yahu kıyamam bunlara...
Benim ismim bir çikolata markası olmayabilir ama popülerliği olan bir isim
Bir kağıda defne yazıp yapıştırsalardı ya ağlatmışlar bebeyi hahah
Haha kıyamam ya. Adına çikolata yaptırırım, alırım kağıt makas yazıp altına yapıştırırım veya :D
Onun, adına çikolata yaptırırdım
Defne haklı kıyamam ona ben 🤭
Çok tatlılarmış ya☺
Çocuk haklı şimdi :D
Agaa bee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?